Από τη μία υπάρχει το Facebook, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο που χρησιμοποιούν δισεκατομμύρια χρήστες ανά τον κόσμο καθημερινά και από την άλλη, υπάρχει το Facebook ως «μητέρα» μεγάλων εταιρειών.
Αυτό που δεν γνωρίζουν πολλοί είναι πως το Facebook είναι ο κολοσσός πίσω από εταιρείες και εφαρμογές, όπως το Instagram, το WhatsApp και το Oculus και όχι μόνο της πλατφόρμας του Facebook.
Σύμφωνα με το Business Insider, ακριβώς για αυτό το λόγο το Facebook αποφάσισε να αλλάξει το εταιρικό του logo!
Σε δήλωση του, ο υπεύθυνος marketing της εταιρείας, Αντόνιο Λούτσιο, εξηγεί πως «εκσυγχρονίζουμε το logo μας για να είναι ξεκάθαρο ποια προϊόντα βρίσκονται κάτω από την 'ομπρέλα' της εταιρείας, ενώ παράλληλα παρουσιάζουμε το νέο logo για να διαχωρίσουμε την εταιρεία Facebook από την πλατφόρμα του κοινωνικού δικτύου, που θα διατηρήσει τα χαρακτηριστικά του».
Και προσθέτει πως «οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν ποιες είναι οι εταιρείες πίσω από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν», στα πλαίσια της καμπάνιας για την ενίσχυση της διαφάνειας της εταιρείας.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό ρεπορτάζ, το νέο logo θα εμφανίζεται όταν κάνετε σύνδεση με εφαρμογές όπως το Instagram και WhatsApp, για να είναι ξεκάθαρο σε ποια εταιρεία ανήκουν.
Δείτε πώς θα εμφανίζεται στο Instagram:
Δείτε πώς θα εμφανίζεται στο What's App: