Την απόφαση της να διακόψει τις διαφημιστικές του καταχωρήσεις στο Facebook, το Twitter και το Instagram στις Ηνωμένες Πολιτείες, ανακοίνωσε σήμερα ο αγγλο-ολλανδικός γίγαντας τροφίμων και καλλυντικών Unilever, τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους, κάνοντας λόγο για μια «πολωμένη εκλογική περίοδο».
«Οι επώνυμες εταιρείες έχουν ένα καθήκον να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός αξιόπιστου και ασφαλούς ψηφιακού οικοσυστήματος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι μάρκες μας δεν θα δημοσιεύουν πλέον διαφημίσεις στο Facebook, το Instagram και το Twitter στις Ηνωμένες Πολιτείες», ανέφερε η εταιρεία.
Ακολουθώντας το παράδειγμα της Ben & Jerry's
Η ανακοίνωση της Unilever έρχεται δύο ημέρες μετά αφότου η παρασκευάστρια των παγωτών Ben & Jerry's - που ανήκει στην Unilever - σταμάτησε να προβάλλει διαφημίσεις της στο Facebook, συμμετέχοντας σε μια αυξανόμενη λίστα μεγάλων εμπορικών σημάτων που μποϊκοτάρουν το εν λόγω μέσο κοινωνικής δικτύωσης που κατηγορείται ότι δεν κάνει αρκετά για την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους.
Η εκστρατεία #StopHateForProfit, υποστηριζόμενη από την Anti-Defamation League (ADL), την NAACP την μεγαλύτερη οργάνωση προάσπισης των δικαιωμάτων των μαύρων στις ΗΠΑ και άλλες οργανώσεις προάσπισης δικαιωμάτων, καλεί τους διαφημιστές να μποϊκοτάρουν το κορυφαίο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο τον μήνα Ιούλιο.
Η Unilever, η οποία ανέφερε ότι η απόφαση της ελήφθη «στο πλαίσιο της ευθύνης της και της πολωμένης ατμόσφαιρας στις Ηνωμένες Πολιτείες», δήλωσε ότι η εταιρεία θα παρακολουθεί στενά την κατάσταση και θα «επανεξετάζει την τρέχουσα θέση της εάν κρίνει απαραίτητο».
Η Unilever σκοπεύει να διατηρήσει τον συνολικό προϋπολογισμό της για διαφήμιση στις ΗΠΑ και να στραφεί σε «άλλα μέσα ενημέρωσης».