Στην κορυφή της λίστας του Forbes με τα πολυτιμότερα brands στον κόσμο παραμένει και το 2020 η Apple, με αξία 241,2 δισ. δολαρίων. Οι παγκόσμιοι τεχνολογικοί κολοσσοί άλλωστε είναι αυτοί που καταλαμβάνουν τις κορυφαίες θέσεις της σχετικής λίστας, η πρώτη πεντάδα της οποίας παραμένει η ίδια με την περασμένη χρονιά.
Αναλυτικά, η Apple εξακολουθεί να κρατά τα σκήπτρα με αξία 241,2 δισ. δολαρίων, αυξημένη κατά 17% σε σχέση με πέρσι. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Google με 207,5 δισ. δολάρια, αυξημένη κατά 24%. Ακολουθούν η Microsoft με 162,9 δισ. δολάρια και αύξηση 30% και η Amazon με 135.4 δισ. δολάρια και αύξηση 40%. Την πεντάδα συμπληρώνει το Facebook, του οποίου ωστόσο η αξία μειώθηκε κατά 21% φτάνοντας τα 70,3 δισ. δολάρια.
Τη μεγαλύτερη άνοδο στην αξία του σε σύγκριση με πέρσι, κατέγραψε το Netflix με 72% και ακολούθησαν Chanel με 42%, η Amazon με 40%, η Microsoft με 30% και η Paypal με 24%. Στον αντίποδα τη μεγαλύτερη πτώση κατέγραψε το Facebook με μείωση 21% και Wells Fargo με 16%.
Δείτε τη λίστα του Forbes με τα πολυτιμότερα brands το 2020.
Διαβάστες επίσης:
Αυτές είναι οι δέκα δημοφιλέστερες παραγωγές του Netflix