Μασούτης: Η συνεργασία με το box.gr και η ανάπτυξη των Οnline πωλήσεων

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Μασούτης: Η συνεργασία με το box.gr και η ανάπτυξη των Οnline πωλήσεων
Πηγές κοντά στην εταιρεία επισημαίνουν στο insider.gr ότι η πανδημία του κορονοϊού ουσιαστικά επιτάχυνε τις εξελίξεις όσον αφορά στις επενδύσεις στο ηλεκτρονικό κανάλι.

Tην παρουσία της στο ηλεκτρονικό εμπόριο ενισχύει η αλυσίδα Μασούτης η οποία εν μέσω πανδημίας είδε τις ηλεκτρονικές της παραγγελίες να εκτοξεύονται.

H αλυσίδα από τη Βόρεια Ελλάδα έχει ήδη ξεκινήσει τη συνεργασία της, αρχικά πιλοτικά, με την πλατφόρμα box της Cosmote. Οι καταναλωτές σε συνολικά 45 πόλεις της Ελλάδας, μεταξύ των οποίων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν όλους τους κωδικούς προϊόντων της αλυσίδας (περισσότερα από 10.000 προϊόντα).

Πηγές κοντά στην εταιρεία σημειώνουν στο insider.gr ότι οι καταναλωτές θα μπορούν επιπλέον να επωφελούνται και των προσφορών που τρέχουν στα φυσικά καταστήματα, του προγράμματος πιστοποίησης καθώς και των προνομίων που παρέχει η πλατφόρμα box.gr.

Δεκαπλασιάστηκαν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες μέσα σε ένα χρόνο

Υπενθυμίζεται ότι η αλυσίδα Μασούτης «μπήκε» στο ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω μιας εφαρμογής που ήταν διαθέσιμη στα κινητά πριν από 4 χρόνια. Με την έναρξη της πανδημίας τέθηκε σε λειτουργία και το eshop της εταιρείας, μερικούς μάλιστα μήνες νωρίτερα σε σχέση με τον αρχικό προγραμματισμό.

Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν στο insider.gr ότι η πανδημία του κορονοϊού ουσιαστικά επιτάχυνε τις εξελίξεις όσον αφορά στις επενδύσεις στο ηλεκτρονικό κανάλι. «Τρέξαμε» 4-5 χρόνια μπροστά λόγω των συνθηκών» τονίζουν χαρακτηριστικά.

Αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με πληροφορίες, οι ηλεκτρονικές παραγγελίες της αλυσίδας φτάνουν τις 10.000 ημερησίως, όταν πριν από έναν χρόνο ήταν περίπου 100 την ημέρα.

Αξίζει να σημειωθεί μάλιστα ότι οι ηλεκτρονικές παραγγελίες στο eshop της εταιρείας τον Σεπτέμβριο ήταν περισσότερες από εκείνες που γίνονταν τον Μάιο, όταν τα περιοριστικά μέτρα βρίσκονταν ακόμη σε ισχύ. Το γεγονός αυτό δείχνει ότι οι Έλληνες καταναλωτές φαίνονται πλέον περισσότερο εξοικειωμένοι με τις τις online παραγγελίες στα σούπερ μάρκετ και η συνήθεια που απέκτησαν εν μέσω καραντίνας φαίνεται να παγιώνεται σε μεγάλο βαθμό.

Όσον αφορά στα επόμενα πλάνα της εταιρείας, σημειώνεται ότι ενίσχυση του online καναλιού έχει ενταχθεί πλέον στο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας για το προσεχές διάστημα με την παράλληλη εκμετάλλευση των φυσικών καταστημάτων της αλυσίδας.

Διαβάστε επίσης:

Οι νέες προκλήσεις για τα σούπερ μάρκετ ενόψει φθινοπώρου

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider