Ξανά στις «ράγες» το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις επεκτάσεις Μετρό - Τραμ στον Πειραιά

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ξανά στις «ράγες» το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις επεκτάσεις Μετρό - Τραμ στον Πειραιά
Προκηρύσσεται εκ νέου ο διαγωνισμός ύψους 8,2 εκατ. ευρώ για το ηλεκτρονικό εισιτήριο για τις επεκτάσεις Μετρό και Τραμ στον Πειραιά.

Ξαναβάζει στις «ράγες», απ’ ότι φαίνεται, ο ΟΑΣΑ τον διαγωνισμό που σχετίζεται με το σύστημα συλλογής κομίστρου των μέσω σταθερής τροχιάς και στο «κομμάτι» των επεκτάσεων προς τον Πειραιά.

Πρόσφατα, σε σχετική του συνεδρίαση, το Δ.Σ. του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) αποφάσισε να εγκρίνει τη διενέργεια ηλεκτρονικού διαγωνισμού με ανοικτή διαδικασία και κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά, βάσει τιμής, για την «Προμήθεια, Εγκατάσταση Θέση σε Λειτουργία, Συντήρηση και Υποστήριξη Εξοπλισμού για το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά και της επέκτασης Τραμ προς Πειραιά», προϋπολογισμού 6.642.900 ευρώ, πλέον ΦΠΑ (δηλαδή 8,2 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ).

Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι τον Μάιο ο ΟΑΣΑ προχώρησε στην προκήρυξε τον εν λόγω διαγωνισμό με ημερομηνία υποβολής προσφορών - τότε - τα τέλη Ιουνίου. Στη συνέχεια δόθηκε παράταση στις διαδικασίες για τον Ιούλιο, στην πορεία όμως ο διαγωνισμός «εκτροχιάστηκε» και κηρύχθηκε άγονος (και επελέγη η λύση της εγκατάστασης προσωρινού εξοπλισμού, χωρίς πύλες εισόδου/εξόδου), όπως είχε αναφέρει στις αρχές Σεπτεμβρίου 2021 το insider.gr.

Προφανώς, στον ΟΑΣΑ ετοιμάζονται να επαναφέρουν τη διαδικασία, μένει βέβαια να ξεκαθαρίσουν οι όροι του διαγωνισμού. Για την ιστορία, σύμφωνα με τους προηγούμενους όρους, η διάρκεια της σύμβασης είχε οριστεί σε 74 μήνες, εκ των οποίων οι 14 μήνες αφορούν στην υλοποίηση και τα 5 έτη στη λειτουργία και συντήρηση. Η προκήρυξη του Διεθνούς Ηλεκτρονικού Ανοικτού Διαγωνισμού (πέρυσι τον Μάιο) περιλάμβανε μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, διάφορες κατασκευές, υπηρεσίες εγκατάστασης μηχανημάτων και εξοπλισμού γενικής χρήσης, επισκευή και συντήρηση εγκαταστάσεων κ.α. Ειδικότερα, ο διαγωνισμός προέβλεπε την προμήθεια και εγκατάσταση: 46 Αυτόματων Μηχανημάτων Έκδοσης Καρτών (ΑΜΕΚ), 6 Κέντρων Διαχείρισης Σταθμού (ΚΔΣ), ενός Κέντρου Διαχείρισης (ΚΔ) και 70 πυλών (συν 3 εφεδρικών) ενώ για τις νέες στάσεις του Τραμ, 20 Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Καρτών. Η χρηματοδότηση προέρχονταν από το E.Π. «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ», ΕΣΠΑ 2014 2020, Ταμείο Συνοχής, ΕΘΝΙΚΟ ΠΔΕ.

Σημειώνεται ότι το έργο έχει σημασία λόγω της επικείμενης, το καλοκαίρι του 2022, ολοκλήρωσης της γραμμής επέκτασης του Μετρό προς τον Πειραιά με την παράδοση σε λειτουργία και των υπόλοιπων 3 σταθμών (Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο), κι ενώ είναι ήδη σε λειτουργία οι σταθμοί σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια. Παράλληλα, ο διαγωνισμός συνδέεται και την επέκταση του Τραμ (με 5,5 χλμ. μονής κυκλικής γραμμής με 12 σταθμούς).

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Μετρό Αθήνας: Αρχές του 2023 αρχίζουν να «σκάβουν» οι μετροπόντικες για τη Γραμμή 4

gazzetta
gazzetta reader insider insider