Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2022 για το ηλεκτρονικό εμπόριο της μόδας, καθώς περισσότερα από τα μισά ελληνικά e-shops του κλάδου είδαν αύξηση των εσόδων τους το 2022.
Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από σχετική έρευνα του GLAMI.gr, το 56% των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων ανέφερε αύξηση των εσόδων του (συγκριτικά με το 47% στην αντίστοιχη ερώτηση της προηγούμενης χρονιάς). Μάλιστα, σε ποσοστό 43% έκρινε θετικά το 2022 ως προς τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.
Ο πληθωρισμός ήταν η «νούμερο 1» πρόκληση για τα ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας, με το αυξημένο κόστος διαφήμισης και τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό να ακολουθούν αμέσως μετά, σύμφωνα με την ετήσια ανασκόπηση της Ελληνικής Αγοράς Μόδας. Η δέσμευση για βιώσιμες πρακτικές και η προσαρμογή στις νομοθετικές αλλαγές βρίσκονται στις τελευταίες προτεραιότητες των επιχειρήσεων.
Παράλληλα, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι Έλληνες εκπρόσωποι του κλάδου της ένδυσης και υπόδησης παραμένουν αισιόδοξοι με το 40% να πιθανολογεί ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί ενώ μόλις το 2% πιστεύει ότι θα χειροτερεύσει. Μάλιστα ένα 12% εμφανίζεται βέβαιο ότι θα είναι σίγουρα καλύτερα τα δεδομένα για το 2023.
- Διαβάστε ακόμα: Άνοιξε τις πύλες του το πρώτο κατάστημα Sinsay στην Ελλάδα
Ακόμα, το 50% των e-shops μόδας δηλώνει ότι θα διατηρήσει τις τιμές ίδιες. Η πλειονότητα e-shops δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη και την αύξηση των πωλήσεων σχεδόν ισόποσα. Για να το εξασφαλίσει αυτό, ένα 37% σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές με την πλειοψηφία, να προβλέπει αύξηση της τάξης του 6 με 10%.