Ένα νέο «καλάθι» φιγουράρει εδώ και λίγες ώρες στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-katanalotis του υπουργείου Ανάπτυξης, καθώς συνεχίζονται οι προσπάθειες στο μέτωπο συγκράτησης της ακρίβειας.
Πρόκειται για το «καλάθι» των οπωροκηπευτικών (https://e-katanalotis.gov.gr/freshBasket) στο οποίο περιλαμβάνονται φρούτα και λαχανικά, απαραίτητα είδη διατροφής για τα ελληνικά νοικοκυριά.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της πλατφόρμας «καλάθι» οπωροκηπευτικών έχουν δημιουργήσει 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ, προσφέροντας έτσι τη δυνατότητα στους καταναλωτές να συγκρίνουν τις τιμές στις οποίες πωλούνται αρκετές κατηγορίες φρούτων και λαχανικών.
Οι 13 αλυσίδες που έχουν δημιουργήσει «καλάθι» είναι οι: ΑΒ Βασιλόπουλος, Bazaar, Γαλαξίας, Discount Markt, Κρητικός, Lidl, Μασούτης, Market In, My Market, Πίτσιας, Σκλαβενίτης, ΣΥΝΚΑ και Χαλκιαδάκης.
Οι τιμές των φρούτων και λαχανικών που αναγράφονται, αφορούν στην εβδομάδα 17-10-2023 με 23-10-2023.
Υπενθυμίζεται εδώ ότι στο πλαίσιο των νέων μέτρων κατά της ακρίβειας που έχει θεσπίσει το υπουργείο Ανάπτυξης, τα σούπερ μάρκετ υποχρεούνται να ανακοινώνουν τις ενδεικτικές τιμές λιανικής πώλησης για 33 κατηγορίες οπωροκηπευτικών προϊόντων.
Οι ανακοινώσεις θα αποστέλλονται κάθε Τρίτη στις 09:00 μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας e-katanalotis.gr, ενώ το υπουργείο Ανάπτυξης θα μπορεί να ανακοινώνει το εύρος των τιμών που επικρατούν στα καταστήματα είτε μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας e-katanalotis, είτε στη σελίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου.
Οι 33 κατηγορίες οπωροκηπευτικών προϊόντων είναι οι εξής: