H αναδιάρθρωση δανεισμού θα γίνει πολύ της μοδός σε μεγάλο και μικρότερο επίπεδο. Μόλις αρχίσει η ουσιαστική άνοδος των επιτοκίων. Προσδεθείτε… που λένε και στις πτήσεις.
Την πόρτα δανειοληπτών για αναδιαρθρώσεις και μάλιστα συμφέρουσες χτυπούν πάντως οι servicers οι οποίοι κινούν τα νήματα για γρήγορες ανακτήσεις. Άλλωστε τουλάχιστον σε ότι αφορά τα τιτλοποιημένα δάνεια έχουν δεσμεύσεις σοβαρές προς αυτήν την κατεύθυνση.
Μιας και είπα πτήσεις οι τιμές τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό έχουν υπερδιπλασιαστεί. Έτσι διαμορφώνονται κάποια νέα προϊόντα όπως πάρτε 6 εισιτήρια πχ. από το Παρίσι για πόλεις της Ευρώπης. Και έτσι ισοφαρίζεται η κατάσταση για όσου ταξιδεύουν συχνά.
Δεν ξέρω αν τελικώς θα έχουμε εξελίξεις στο τηλεοπτικό τοπίο γιατί όλο λάδι βλέπω και τηγανίτα τίποτα. Αυτό που ξέρω είναι πως οι διαπραγματεύσεις που ήταν σε εξέλιξη, έχουν σε μεγάλο βαθμό φρακάρει.
Και σας έχω ένα ενδιαφέρον quiz. Σε εταιρία η οποία αγοράστηκε από fund σε τιμή συμφέρουσα ετοιμάζονται σημαντικές ανακατατάξεις.
Η άφιξη του Enria στην Ελλάδα δεν θα κομίσει πολλά καινούρια για τον τραπεζικό κλάδο λένε αυτοί που γνωρίζουν από Enria.
Μια με την Επιτροπή Ανταγωνισμού, μια με τη ΡΑΕ μας βλέπω λίαν συντόμως στα μανταλάκια για τη λειτουργία των Ανεξάρτητων Αρχών στην Ελλάδα. Θα μου πείτε τα ζητήματα ήταν διαφορετικά καθώς στην Επιτροπή Ανταγωνισμού το θέμα που τέθηκε ήταν η επάρκεια της Αντιπροέδρου ενώ στη ΡΑΕ υπάρχει αντίδραση για κυβερνητική παρέμβαση σε ρυθμιστικά θέματα και απειλή προσφυγής στα ευρωπαϊκά όργανα. Σωστά αλλά σας συνιστώ να έχετε ολίγη υπομονή μέχρι να δούμε τα επόμενα τεύχη της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Άσχετο. Και πού να ανοίξουν δουλειές με τον ΑΣΕΠ και τον αξιοθαύμαστο τρόπο που εξασφαλίζει την αξιοκρατία και τη διαφάνεια.
Πολύ ενδιαφέρουσα η ανακοίνωση του ΟΛΠ για υπογραφή σύμβασης με το Σύνδεσμο Εποπτών – Αρχιεργατών. Αυτό που δεν κατάλαβα στην ανακοίνωση είναι γιατί συμπληρώνεται ότι τη σύμβαση υπέγραψε και ο Πρόεδρος της ΟΦΕ (Ομοσπονδία Φορτοεκφορτωτών) κ. Σίμος Λευθεριώτης. Ίσως γιατί όπως λένε ότι οι κακές γλώσσες ο Πρόεδρος της ΟΦΕ είναι και λάτρης του … αερομοντελισμού. Πάντως η ανακοίνωση είναι καρμπόν μιας του 2019 όπου είχε υπογραφεί συλλογική σύμβαση με τους εργάτες. Και μιας και μιλάμε για συλλογικές ο Λευθεριώτης χαλάει τη σούπα του ΠΑΜΕ στο λιμάνι όπου το βασανιστικό ερώτημα, το ποσοστό εργαζομένων που καλύπτεται με συλλογική παραμένει διαχρονικό και μη επαρκώς απαντημένο.
Κι όμως στα Πλαστικά Θράκης δεν αγοράζει μόνο η εταιρία ίδιες μετοχές. Βρέθηκε και ανεξάρτητο μέλος του ΔΣ αλλά όχι βασικός μέτοχος ανεξάρτητο που αγόρασε 1000 μετοχές. Να σημειωθεί παρακαλώ γιατί από τους βασικούς μετόχους ουδέν νεότερον…
Διαβάστε περισσότερα άρθρα της στήλης BACKSTORY
Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.