BACKSTORY

Σενάρια επί σεναρίων – Η απογείωση του ΟΤΕ – Ποιοι θα... κλάψουν με τη ΔΕΗ

20-02-2024 | 07:06
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Σενάρια επί σεναρίων – Η απογείωση του ΟΤΕ – Ποιοι θα... κλάψουν με τη ΔΕΗ

Σενάρια επί σεναρίων

Tα σενάρια για την Τράπεζα Πειραιώς δίνουν και παίρνουν και αυτό θα συνεχίσει έως ότου ολοκληρωθεί η έκδοση. Το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας θα συνεδριάσει τελικώς πριν την πρώτη Παρασκευή του Μαρτίου οπότε και θα εγκριθεί το ενημερωτικό της τράπεζας προκειμένου να αποφασίσει το ποσοστό που θα διαθέσει στους επενδυτές. Τι θα αποφασίσει όμως; Κάποιες πηγές που έχουν γνώση της διαδικασίας λένε πως η απόφαση θα κινηθεί σε μια λογική μέχρι 27%. Δηλαδή θα είναι η επιτυχία της έκδοσης που θα οδηγήσει στην τελική απόφαση..... σε συνδυασμό και με την κυβερνητική επιθυμία (;) Μπορεί να φαντάζομαι και λάθος. Στο σχήμα των αναδόχων ακούμε πως θα μετέχουν Πειραιώς Χρηματιστηριακή, Axia Ventures και Euroxx. Συντονιστής θα είναι η Bank of America, που λειτουργεί ως σύμβουλος διάθεσης του Ταμείου για το placement. Στο πλάι και Goldman Sachs και UBS

Μια άλλη μορφή συνδικαλισμού

Κοιτάχτε, υπάρχει και αυτή η μορφή του συνδικαλισμού...

Τα δύο μεγάλα συνδικάτα CGT και Force Ouvrière απεργούν κατηγορώντας τον Δήμο Παρισίων «για οικονομική κακοδιαχείριση» σε ό, τι αφορά τον Πύργο του Άιφελ. Ο δήμος διαχειρίζεται το 99% της Εταιρείας Εκμετάλλευσης του Πύργου και σύμφωνα με την υπάρχουσα συμφωνία ο Δήμος Παρισίων δικαιούται να εισπράττει 16 εκατομμύρια ευρώ ετησίως από τις εισπράξεις. Όμως στο πλαίσιο των Ολυμπιακών και την αναμενόμενη αύξηση των επισκεπτών, ο δήμος τριπλασίασε τις απαιτήσεις του. Τα σωματεία αντέδρασαν, ενώ πίσω έμειναν και οι δουλειές συντήρησης του Πύργου.

Οι διαδικασίες ελέγχου

Όπως αναφέρουν πηγές που γνωρίζουν τις ελεγκτικές διαδικασίες, εκείνο το οποίο λείπει από τη δικαστική ζωή της χώρας δεν είναι οι νόμοι, ούτε οι παρατάσεις για την εφαρμογή κάποιων από αυτούς. Εκείνο που λείπει είναι οι ορισμένες διαδικασίες. Τα βήματα του ελέγχου. Όταν υπάρχουν διαδικασίες και δεν τηρούνται τότε βαρύνονται οι ελεγκτές. Στην αντίθετη περίπτωση βαρύνονται οι ελεγχόμενοι.

Η φαρσοκωμωδία με τους ορκωτούς στο δημόσιο

Και πάμε στους ορκωτούς ελεγκτές που έχουμε την εντύπωση ότι δεν βάζουν φρένο πουθενά όταν είναι να πάρουν δουλειά. Εκεί που η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου είναι σε εταιρείες του δημοσίου, όπως παραδείγματος τα νοσοκομεία και οι Δήμοι. Τι εννοώ; Μπορεί κάποιος να μου πει τι νόημα έχουν μειοδοτικοί διαγωνισμοί όπου δίνονται προσφορές πέντε και έξι χιλιάδων ευρώ που είναι χρήματα τα οποία δεν παίρνει ούτε καταχωρητής τιμολογίων; Τι νόημα έχει να γίνονται μειοδοτικοί διαγωνισμοί χωρίς προδιαγραφές; Το μόνο νόημα που βγαίνει είναι πως το ίδιο το δημόσιο απλά θέλει τη σφραγίδα χωρίς κανέναν πραγματικό έλεγχο και έτσι νομιμοποιεί πρακτικά ανεπαρκείς ελέγχους. Και μετά περιμένουμε να δούμε άσπρη μέρα σε αυτή τη χώρα.

Το ράλι και το είδους του οχήματος

Κατά τα λοιπά το ράλι του Κλουκίνα χθες αλλά και το παρατεταμένο της Ιντρακόμ δείχνουν εξελίξεις. Εξελίξεις που μπορεί να μην έχουν σχέση με αυτά που έχουν ανακοινωθεί μέχρι σήμερα. Γιατί τα κουκιά είναι μετρημένα ειδικά στην περίπτωση του Κλουκίνα όταν μιλάμε για όχημα ακινήτων. Εκτός και αν γίνει όχημα άλλους είδους.

Η απογείωση του ΟΤΕ και ποιοι θα... κλάψουν με τη ΔΕΗ

Πέρα από τα οχήματα όμως υπάρχουν και τα χαρτιά βαρεών βαρών, όπως ο ΟΤΕ που ξεκόλλησε από τη στασιμότητα λόγω μερίσματος. Όμως κατά την ταπεινή μας άποψη στη ΔΕΗ θα κλάψουν όσοι έπαιξαν το χαρτί άνευ σημασίας της έρευνας από την ΕΕ. Και αυτό γιατί η εταιρεία είναι πολύ κοντά στη Nova. Και αυτή η κίνηση θα την απογειώσει καθώς θα γίνει εταιρεία ενέργειας και τηλεπικοινωνιών με ισχυρό δίκτυο λιανικής που όμοιά της δεν θα υπάρχει στην Ελλάδα.

Ο Λιμένας Βόλου, η προσφυγή και το timing

Αν η στήλη θυμάται σωστά και δεν έχει προκύψει κάποια ανατροπή, για κάπου αυτές τις μέρες, ίσως και σήμερα, είχε προγραμματιστεί η συζήτηση στο ΣτΕ της προσφυγής του σχήματος Goldair Cargo A.E. – Goldair Handling Α.Ε. κατά του διαγωνισμού που προώθησε το ΤΑΙΠΕΔ για την πώληση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου. Στον οποίο και είχε επικρατήσει με σχεδόν διπλάσια προσφορά ο ΟΛΘ, συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη. Προφανώς, βέβαια, νεότερα για την προσφυγή θα έχουμε σε μερικούς μήνες, ίσως κάπου πριν το Πάσχα, ενώ δεν αποκλείονται και κινήσεις σε ευρωπαϊκά όργανα αν η κοινοπραξία δεν δικαιωθεί από τα εγχώρια Κάτι που σημαίνει ότι θα περάσει αρκετό χρονικό διάστημα, εφόσον συμβούν όλα αυτά. Από την άλλη, βέβαια, αν και στο ΤΑΙΠΕΔ εκτιμούν ότι δεν θα «πέσει» ο διαγωνισμός, εντούτοις, ο χρόνος είναι… σχετικός. Γιατί υπάρχουν ζημιές στην υποδομή από την περσινή κακοκαιρία Daniel που απαιτούν χρόνο αλλά και χρήμα. Οπότε, μάλλον ουδείς «καίγεται» να έχουμε εξελίξεις σε 1-2 μήνες.

Υπογράφεται η σύμβαση για 100 αστικά λεωφορεία

Υπογράφεται σήμερα το πρωί στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η σύμβαση για τα πρώτα 100 λεωφορεία (αρθρωτά, 18μετρα) CNG (συμπιεσμένου φυσικού αερίου) που προμηθεύονται η χώρα και οι αστικές συγκοινωνίες, διαδικασία που αναλαμβάνει η εταιρεία Iveco, την οποία στην Ελλάδα εκπροσωπεί ο όμιλος Κοντέλλη. Αποτελούν τμήμα του πολύπαθου διαγωνισμού για την προμήθεια καινούργιων λεωφορείων, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, με σκοπό την ανανέωση του γερασμένου στόλου του ΟΑΣΑ και του ΟΑΣΘ. Το κόστος τους έχει προϋπολογιστεί σε 53 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα της στήλης BACKSTORY

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

17:28

Χρηματιστήριο: Βλέπει ξανά τις 1.500 μονάδες με δυνατές τράπεζες

17:20

Σημαντική δικαστική απόφαση για αφαίρεση γονικής μέριμνας 7χρονου από τη μητέρα του

17:08

Ισραήλ: Απόπειρα επίθεσης με μαχαίρι από ένα Καναδό υπήκοο σε ισραηλινή πόλη

16:59

Ανδρουλάκης: Η Τουρκία παραμένει αμετανόητη, συνεχίζει να υπονομεύει το διεθνές δίκαιο

16:52

Προσπάθεια για τεχνολογικό rebound στην Wall Street

16:50

Πράσινα τιμολόγια: 17% χαμηλότερα από τα τιμολόγια του 2023 – Στα 13 λεπτά ανά kWh η χρέωση στο 7μηνο

16:42

Εθνικές δράσεις για τον Καρκίνο: Οι διαθέσιμοι ευρωπαϊκοί πόροι μέχρι το 2027

16:41

Απόδραση στην Εύβοια: 5 παραλίες με απόκοσμα νερά

16:29

Ανάκληση παρτίδας πυρηνέλαιου από τον ΕΦΕΤ

16:22

Σε λειτουργία ο νέος ιστότοπος των Σχολών της ΔΥΠΑ

16:17

Κομισιόν: Νέες κατευθυντήριες γραμμές για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών

16:05

Σταϊκούρας: Το Φράγμα Τσικνιά θα εξασφαλίσει υψηλής ποιότητας πόσιμο νερό στη Μυτιλήνη

15:52

Καύσωνας: Απαραίτητη η χρήση του κλιματισμού στο αυτοκίνητο

15:36

Γερμανία: Η κυβέρνηση δεν αναμιγνύεται στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ

15:31

Ένταξη των ατόμων με αναπηρία στον Εξωδικαστικό Μηχανισμό  - Υπεγράφη η ΚΥΑ

15:28

ΕΤΕπ: Συζητήσεις για χρηματοδότηση κατοικιών δημοσίων υπαλλήλων σε νησιωτικούς προορισμούς

15:14

ΣΥΡΙΖΑ: Ο κ. Μαρινάκης επιβεβαίωσε ότι η κυβέρνηση δε θα κάνει τίποτα για την ακρίβεια

15:13

Κομισιόν: Προτεραιότητα η προστασία των καταναλωτών κατά του μοντέλου «πληρωμή ή συγκατάθεση» της Meta

15:09

Οριοθετημένη και χωρίς ενεργό μέτωπο η πυρκαγιά στο Συκάμινο Ωρωπού

15:04

«ΠΕΦ Professional Development»: Η Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας εκπαιδεύει νέους επιστήμονες

15:02

Πεσκόφ: Η Κάμαλα Χάρις έχει «μη φιλική ρητορική» προς τη Ρωσία

14:52

Tesla: Πιθανή «βουτιά» πενταετίας για το περιθώριο κέρδους

14:45

Χαρδαλιάς: Ξεκινούν τα ψηφιακά ραντεβού στη Διεύθυνση Μεταφορών Κεντρικού Τομέα Αθηνών

14:41

Ρεκόρ αιτήσεων για τους 27 Βρεφονηπιακούς Σταθμούς της ΔΥΠΑ

14:37

Συνεργασία McGraw Hill και Binary Logic στον τομέα της Πληροφορικής

14:28

Ισραήλ: Εξέδωσε εντολές εκκένωσης συνοικιών στην Χαν Γιουνίς - Τουλάχιστον 16 νεκροί Παλαιστίνιοι

14:21

Κορινθία: Ένας θελκτικός προορισμός με μοναδική ιστορία για ποιοτικές διακοπές

14:17

OHE: Καθοριστικό το 2024 για την εξάλειψη του AIDS ως απειλή για την δημόσια υγεία

14:07

Klarna: Οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν την αθλητική ένδυση ως καθημερινό στιλ

13:58

Delta: Ακυρώθηκαν άλλες 600 πτήσεις την Δευτέρα στον απόηχο του black out