Μετά τα ψηφιακά νομίσματα και τα ψηφιακά έργα τέχνης, η Ralph Lauren μας... εισάγει σε μία νέα εποχή, αυτή της ψηφιακής ένδυσης, μέσα από την κολεξιόν ρούχων και αξεσουάρ για τα avatar του Zepeto, του κοινωνικού δικτύου με τους 200 εκατομμύρια χρήστες.
Η συλλογή περιλαμβάνει 12 looks με 50 μοναδικά προϊόντα, από vintage styles μέχρι την καλοκαιρινή κολεξιόν του brand, σε τιμές... ευκαιρίας που κυμαίνονται από 0,57 δολάρια μέχρι 2,86 δολάρια. Βέβαια για να μπορέσει να τα αγοράσει κανείς και να ντύσει το άβαταρ του θα πρέπει αρχικά να έχει προφίλ στο Zepeto και έπειτα να αγοράσει ZEMs, το οποίο είναι το ψηφιακό νόμισμα της εφαρμογής.
Η Ralph Lauren και η εφαρμογή Zepeto έχουν επίσης αναδημιουργήσει τις ψηφιακές εκδοχές εμβληματικών πραγματικών τοποθεσιών στη Νέα Υόρκη, όμως είναι το flagship κατάστημα της RL στην Madison Avenue και μία εκδοχή του Central Park. Η Ralph Lauren έχει επίσης δημιουργήσει ψηφιακά «φορτηγάκια» καφέ, όπως αυτό που συναντά κανείς μπροστά από το Rockefeller Center.
Η εφαρμογή ιδρύθηκε το 2018 και επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν 3D avatars των εαυτών τους, με βάση μια φωτογραφία τους και προσωπικές προσαρμογές. Οι χρήστες μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω προσωπικών μηνυμάτων, νέων και εμπειριών. Πλέον... θα μπορούν να ντυθούν και με το δημοφιλές brand!