Σίγουρα κάθε Bugatti είναι ξεχωριστή, ωστόσο η Centodieci είναι ακόμη πιο ιδιαίτερη. Το αυτοκίνητο ανακοινώθηκε το 2019 με αφορμή τον εορτασμό της 110ης επετείου της αλλά και ως φόρος τιμής στην Bugatti EB110.
Διαβάστε ακόμα: Cristiano Ronaldo - Παρήγγειλε ρολόι 1 εκατ. δολαρίων για να ταιριάζει με την Bugatti Chiron του
Το χειροποίητο μοντέλο μπορεί να μην χαίρει της αναγνώρισης του ονόματος των διαδόχων του, των Veyron και Chiron, αλλά αποτελεί το πρώτο σύγχρονο hypercar της μάρκας. Ήταν επίσης το μοναδικό όχημα που παρήχθη όταν ήταν ακόμη επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας ο Ιταλός επιχειρηματίας Ρομάνο Αρτιόλι, πριν αποχωρήσει με την εξαγορά της φίρμας από τη Volkswagen, το 1998.
Το τελευταίο Centodieci ολοκληρώνεται με ένα εκθαμβωτικό αμάξωμα από Quartz White διανθισμένο με πινελιές Black Carbon και μια μαύρη ματ μάσκα-πέταλο.
Ο προσεκτικός παρατηρητής θα διακρίνει επίσης μερικές πιτσιλιές Light Blue Sport στις δαγκάνες των φρένων και το λογότυπο στην πίσω πτέρυγα, που παραπέμπουν στην πρώτη Bugatti EB110, η οποία φινιρίστηκε σε Bugatti Blue.
Η γαλάζια απόχρωση μεταφέρεται στο εσωτερικό, όπου καλύπτει τα καθίσματα, τα πάνελ των θυρών, την κεντρική κονσόλα και την επένδυση οροφής.
Εξίσου όμορφος είναι ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 8,0 λίτρων που αποδίδει 1.600 άλογα. Ο ιδιοκτήτης του μπορεί να εκτοξεύσει το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,4 δευτερόλεπτα και να επιτύχει ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα 386 χλμ./ώρα.
The rear of this customer CENTODIECI comes alive with eight laser-like tail strips, creating a harmony between scintillating performance and contemporary design, exquisitely finished with a Gris Nuage Matt exterior and Black Carbon Matt wing.#MyBUGATTI
–https://t.co/mCEE0gz924 pic.twitter.com/FVRd8MOENb— Bugatti (@Bugatti) November 26, 2022
«Αυτό το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε για να τιμήσει ένα μοντέλο που θεωρούμε ότι σηματοδοτεί πνευματικά την αρχή μιας τριλογίας: το EB110 καθιέρωσε τη φόρμουλα για τη Veyron και τη Chiron», δήλωσε ο πρόεδρος της Bugatti, Κριστόφ Πιοσόν.
«Αν και χωρίζονται από δεκαετίες, αυτά τα αυτοκίνητα είναι διαχρονικά ως προς την απήχηση και την αφοσίωσή τους στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες απόδοσης και ικανότητας. Τώρα κλείνουμε αυτό το κεφάλαιο της εποχής μας στο coachbuilding που ξεκίνησε με το Divo3 το 2018, αλλά ο θρύλος του EB110 και του Centodieci θα παραμείνει για πάντα μέρος της ιστορίας της Bugatti».
Με την ολοκλήρωση του τελευταίου Centodieci, η Bugatti θα προχωρήσει στη συναρμολόγηση των τελικών 100 Chiron, 99 Mistral και 40 Bolides, σύμφωνα με το Motor1.com. Φυσικά, όπως συνέβη και με τα Centodieci, τα αυτοκίνητα που μένεουν να συναρμολογηθού έχουν ήδη πωληθεί.