Μια εξαιρετικά σπάνια Harley-Davidson ηλικίας 115 ετών, έγινε η πιο ακριβή μοτοσικλέτα που έχει δημοπρατηθεί ποτέ. Η Strap Tank του 1908 πουλήθηκε για το ποσό-ρεκόρ των 935.000 δολαρίων σε δημοπρασία στο Λας Βέγκας όπως ανακοίνωσε στα social media ο οίκος δημοπρασιών Mecum.
Διαβάστε ακόμα: Harley-Davidson και Τζέισον Μομόα συνεργάζονται σε μια περιορισμένης έκδοσης συλλογή ρούχων
«Η Harley είναι μακράν η πιο διάσημη αμερικανική μάρκα μοτοσικλετών, οπότε είχαμε την αίσθηση ότι θα τα πήγαινε καλά στη δημοπρασία. Από την άλλη, φυσικά και είναι έκπληξη για εμάς το γεγονός ότι πουλήσαμε την πιο ακριβή μοτοσικλέτα που δημοπρατήθηκε ποτέ», δήλωσε ο Greg Arnold, διευθυντής του τμήματος μοτοσικλετών στη Mecum Auctions.
Τα πρώτα κομμάτια του μοντέλου Strap Tank είναι οι πιο πολυπόθητες μοτοσικλέτες που έχουν κατασκευαστεί ποτέ από την αμερικανική φίρμα. Πρόκειται για το παλαιότερο μοντέλο της Harley-Davidson αυτή τη στιγμή, καθώς τα πρωτότυπα που προηγήθηκαν δεν υπάρχουν πλέον.
Το μοντέλο πήρε το όνομά του από τον μοναδικό σχεδιασμό του, στον οποίο οι δεξαμενές καυσίμου και λαδιού αναρτώνται στο πλαίσιο χρησιμοποιώντας επινικελωμένες ταινίες χάλυβα. Αυτό που κάνει ξεχωριστό το συγκεκριμένο Strap Tank είναι ότι συγκαταλέγεται στα παλαιότερα σωζόμενα κομμάτια αυτού του εξαιρετικά σπάνιου μοντέλου.
SOLD! SOLD! SOLD!
This 1908 Harley-Davidson Strap Tank is among the oldest surviving models of this extremely rare breed.
Click the link for more details: https://t.co/BN2su8kWTK#MecumVegas #MecumVegasMotorcycles #Mecum #MecumAuctions #MecumOnMotorTrend pic.twitter.com/XjlRlCGTEw
— Mecum Auctions (@mecum) January 29, 2023
Είναι μία από τις 450 μοτοσικλέτες Harley-Davidson που κατασκευάστηκαν το 1908. Πιστεύεται ότι μόνο μια ντουζίνα από αυτές εξακολουθούν να υπάρχουν και μόνο ελάχιστες βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.
Το Strap Tank του 1908 ανακαλύφθηκε ως ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα σε έναν αχυρώνα του Wisconsin από τον David Uihlein το 1941, ο οποίος το κράτησε στην κατοχή του για τα επόμενα 66 χρόνια.
Ενώ αναπαλαιώθηκε με επιδεξιότητα, η ιστορική μοτοσικλέτα εξακολουθεί να διατηρεί τα περισσότερα από τα αρχικά εξαρτήματά της, όπως το ρεζερβουάρ, τους τροχούς, την τροχαλία του ιμάντα κινητήρα, το κάλυμμα της σέλας κ.ά.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο της δημοπρασίας, το Strap Tank «καθιέρωσε το μοτίβο για όλη τη μελλοντική παραγωγή, συνδυάζοντας ένα καθαρό αλλά συντηρητικό στυλ, ένα σκοτεινό συνδυασμό χρωμάτων, εξαρτήματα βαρέως τύπου και έναν κινητήρα λίγο μεγαλύτερο και ισχυρότερο από τους υπόλοιπους».