Ηλεκτροκίνηση: Λιγότερη γραφειοκρατία για τις υποδομές ζητά η ελληνική αγορά

Πένη Χαλάτση
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ηλεκτροκίνηση: Λιγότερη γραφειοκρατία για τις υποδομές ζητά η ελληνική αγορά
electric vehicle
Να αρθούν τα εμπόδια ώστε να προχωρήσουν με γοργότερους ρυθμούς οι επενδύσεις για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα ζητούν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο.

Να αρθούν τα εμπόδια ώστε να προχωρήσουν με γοργότερους ρυθμούς οι επενδύσεις για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα ζητούν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο. Κατά την τελευταία πενταετία οι επιχειρήσεις από τον κλάδο των καυσίμων, της ενέργειας, της αυτοκινητοβιομηχανίας και της κατασκευής έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου για την ανάπτυξη υποδομών δικτύου φόρτισης και την κατασκευή προσιτών οικονομικά οχημάτων τα οποία θα είναι σε θέση να καλύψουν τις ανάγκες για μετακίνηση ειδικά από το 2030 όπου θα απαγορευθούν οι νέες ταξινομήσεις νέων οχημάτων με μηχανές εσωτερικής καύσης.

Ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις αναπτύσσουν προγράμματα υποδομών αρχής γενομένης από τα νησιά (και στο όνομα των πράσινων νησιών).Ήδη η αρχή έχει γίνει από την Αστυπάλαια, την Χάλκη, την Τήλο και το πρόγραμμα συνεχίζεται στις Κυκλάδες και τις Σποράδες με διαφορετικούς συχνά πρωταγωνιστές.
Μιλώντας πρόσφατα στη Γενική Συνέλευση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΛΙΝΟΙΛ, Γιάννης Αληγιζάκης, αναφέρθηκε στο πρόγραμμα ανάπτυξης σημείων φόρτισης σε 100 πρατήρια της εταιρείας συνεργασία με τη ΔΕΗ, ένα τριετές project-ανάσα για τα νησιά το οποίο, αν και υποστηρίζεται θερμά από το ΥΠΕΝ, προσκρούει σε γραφειοκρατικά εμπόδια με αποτέλεσμα να καταγράφονται καθυστερήσεις.

«Στον τομέα της ηλεκτροκίνησης σε συνεργασία με την ΔΕΗ, αναπτύσσουμε ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα σημείων φόρτισης στο δίκτυό μας, όπου με αφετηρία τα Νησιά, θα δημιουργήσουμε σταθμούς φόρτισης σε 100 πρατήρια σε όλη την Ελλάδα.Θέλουμε να κινηθούμε πιο γρήγορα, υπάρχει πρόβλημα με την ελληνική γραφειοκρατία», σημείωσε ο κ. Αληγιζάκης. Όπως εξήγησε, πρόκειται για σύνθετες και χρονοβόρες διαδικασίες καθώς απαιτούν να αλλάξουν οι άδειες, να υπάρξει μέριμνα για παροχή σύνδεσης σε όλη τη λειτουργία των επιχειρήσεων κλπ. Ωστόσο, το πρόγραμμα προχωρά όπως τόνισε, οι διαδικασίες θα προχωρήσουν πιο γρήγορα με προτεραιότητα τα νησιά και μάλιστα η αρχή έχει γίνει ήδη από την Τήνο και ακολουθούν η Μύκονος και οι Σποράδες.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider