Το προβάδισμα από τις ΗΠΑ στις πωλήσεις κινητών τηλεφώνων κατέκτησε πρόσφατα η Ινδία, μια χώρα που μετρά 1,339 δισ. κατοίκους, η πλειονότητα των οποίων βέβαια έχει πολύ χαμηλότερο βιοτικό επίπεδο από τους Aμερικανούς.
Ειδικότερα, και σύμφωνα με τα στοιχεία της Counterpoint Research, το 2019 για πρώτη φορά, η αγορά της Ινδίας έγινε η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά smartphones καταγράφοντας 158 εκατ. αποστολές κινητών τηλεφώνων. Σύμφωνα με τους αναλυτές της Counterpoint η άνοδος της τάξης του 7% που κατέγραψε η ινδική αγορά οφείλεται κυρίως στην αύξηση πωλήσεων των έξυπνων κινητών συσκευών μέσου κόστους, τα οποία προέρχονται κατά κύριο λόγο από κινέζους κατασκευαστές. Να υπενθυμίσουμε ότι οι κινέζοι κατασκευαστές έχουν να επιδείξουν μεγάλη γκάμα κινητών τηλεφώνων με προηγμένα χαρακτηριστικά τα οποία ανήκουν τιμολογιακά στην μεσαία κατηγορία.
Περαιτέρω ώθηση στις πωλήσεις έδωσαν και τα online κανάλια διάθεσης των συσκευών τα οποία σε συνδυασμό με την ανάπτυξη του Internet στη συγκεκριμένη αγορά αποτέλεσαν την δημοφιλέστερη πλατφόρμα για την είσοδο των συσκευών αυτών στην αγορά.
Ποιοι ήταν όμως οι πρωταγωνιστές κατασκευαστές της Ινδικής αγοράς
Την πρωτοκαθεδρία κέρδισε η Xiaomi συνεχίζοντας της υψηλές επιδόσεις του 2018 στην Ινδία, με ποσοστό της τάξης του 28%. Στη δεύτερη θέση παρέμεινε η Samsung, χάνοντας ωστόσο τρεις ποσοστιαίες μονάδες (21%) σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά, ενώ στις υπόλοιπες θέσης της πρώτης πεντάδας βρέθηκαν η Vivo με μερίδιο 16%) η Realme με μερίδιο 10% και η Oppo με μερίδιο 9%. Αξίζει να σημειωθεί πως οι 5 αυτές εταιρείες συγκέντρωσαν το 84% του συνόλου της Ινδικής αγοράς, αφήνοντας ένα 16% για όλες τις υπόλοιπες εταιρείες.