Πρόστιμο ύψους 250.000 ευρώ επέβαλε η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στο ηλεκτρονικό κατάστημα mobilepoint.gr, για παραβάσεις της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή, προσθέτοντας ένα ακόμα ηλεκτρονικό κατάστημα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας στη λίστα των παραβατών.
Να θυμίσουμε ότι στο πλαίσιο ελέγχου παρόμοιων καταγγελιών καταναλωτών, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή έχει επιβάλει χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 1.210.000 ευρώ σε 9 ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας, τα οποία, εν μέσω πανδημίας, προέτρεπαν στην αγορά προϊόντων σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό και δεν εκτέλεσαν τις παραγγελίες αν και εισέπραξαν το τίμημα.
Συνολικά, μαζί με το mobilepoint.gr η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή έχει επιβάλλει πρόστιμα ύψους άνω των 1,4 εκατομμυρίων ευρώ.
Σύμφωνα με την σχετική ενημέρωση οι παραβάσεις του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού καταστήματος αφορούσαν σε:
- Μη παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων παρά την καταβολή του τιμήματος.
- Μη επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές μετά την ακύρωση της σύμβασης.
- Παροχή εσφαλμένης πληροφόρησης σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων.
- Παραπλάνηση των καταναλωτών ως προς τις δεσμεύσεις της επιχείρησης για επιστροφή των χρημάτων.
- Παραπλάνηση των καταναλωτών σε σχέση με το δικαίωμα υπαναχώρησης στις συμβάσεις από απόσταση.
Η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή τονίζει ότι οι «καταναλωτές που εντοπίζουν παρόμοια φαινόμενα παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, καλούνται -από τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτών- να υποβάλουν την καταγγελία τους στην γραμμή καταναλωτή 1520 καθώς και στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected], προκειμένου να τύχουν άμεσης διερεύνησης».