Ένα νέο τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών εγκαινιάζει ο Δήμος Αθηναίων συνεχίζοντας την προσπάθεια εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού. Συγκεκριμένα, αρχής γενομένης από σήμερα, οι πολίτες που επιθυμούν να προσέλθουν σε υπηρεσίες του Δήμου για να διεκπεραιώσουν υποθέσεις τους και δεν είναι σε θέση να το κάνουν εξ αποστάσεως με την πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών (https://eservices.cityofathens.gr/), θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να κλείνουν τα ραντεβού τους για 298 διαφορετικές διαδικασίες αρμοδιότητας του Δήμου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://rantevou.cityofathens.gr/
Στόχος της νέας υπηρεσίας είναι να βάλει τέλος στην αναμονή και στις ουρές ώστε αφενός να αποφεύγεται ο συνωστιμός ενόψει και της πανδημίας του κορονοϊού κι αφετέρου να μειωθεί η άσκοπη αναμονή των πολιτών.
Πώς λειτουργεί
Για να κάνει χρήση της νέας υπηρεσίας ηλεκτρονικού κλεισίματος ραντεβού ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να χρησιμοποιήσει τους κωδικούς taxisnet που διαθέτει και στη συνέχεια να επιλέξει την υπηρεσία για την οποία θέλει να εξυπηρετηθεί. Εκεί θα ενημερωθεί για τα έγγραφα ή τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχει μαζί του καθώς και να αποσαφηνίσει τυχόν ερωτήσεις, ώστε τα αρμόδια στελέχη του Δήμου να είναι καλύτερα προετοιμασμένα για την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας. Επιπλέον, από εκεί θα επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να προσέλθει στο Δήμο. Σε περίπτωση που κάτι συμβεί υπάρχει δυνατότητα και ηλεκτρονικής ακύρωσης του ραντεβού με ταυτόχρονο επαναπροσδιορισμό του.
Με στόχο μάλιστα τη διαρκή βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών του Δήμου, μετά το ραντεβού, οι πολίτες θα μπορούν να αξιολογούν, επίσης ηλεκτρονικά, την ποιότητα και το βαθμό εξυπηρέτησής τους. Για όσους δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ηλεκτρονικά, θα υπάρχει παράλληλα η δυνατότητα να κλείνουν τα ραντεβού τους με τις υπηρεσίες καλώντας στη γραμμή εξυπηρέτησης του Δήμου στο 1595.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ψηφιακή πλατφόρμα για τα ραντεβού έχει ενσωματωθεί ειδικός μηχανισμός ώστε να είναι φιλική και προσβάσιμη σε όλους, με σεβασμό στο δικαίωμα των Ατόμων με Αναπηρία για ισότιμη συμμετοχή παντού.
«Κατά τη διάρκεια της καραντίνας καταφέραμε να δημιουργήσουμε μία μεγάλη, ψηφιακή προίκα για όλους τους πολίτες που ταλαιπωρούνταν στις ουρές και τη γραφειοκρατία. Όχι μόνο δεν σταματάμε την προσπάθεια αλλά την εντείνουμε για να καταλήξουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Να μπορούν όλοι να εξυπηρετούνται άμεσα, αποτελεσματικά και, σε αυτήν την περίοδο, με ασφάλεια. Δημιουργούμε ένα ευρύ πλέγμα υπηρεσιών που επιτέλους φέρνει το δήμο δίπλα στον πολίτη, κοντά του. Όχι απέναντί του» αναφέρει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.