Την είσοδό του και στην ηλεκτροκίνηση απεργάζεται ο Όμιλος της Quest, μια παρθένα επιχειρηματική δραστηριότητα για τον όμιλο που διευρύνει συνεχώς το αποτύπωμά των θυγατρικών του. Το νέο αυτό βήμα θα γίνει μέσω της Info Quest που αποτελεί τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο και διανομέα του συνόλου των προϊόντων της κινεζικής εταιρείας Xiaomi και θα αφορά συγκεκριμένα στην εισαγωγή του πολυσυζητημένου SU7 ηλεκτρικού αυτοκινήτου που έχει παρουσιάσει η Xiaomi. Σε κάθε περίπτωση βέβαια, η διάθεση των νέων αυτοκινήτων στη χώρα μας θα απαιτήσει χρόνο αλλά όταν θα πραγματοποιηθεί θα συνοδεύεται από ένα ολόκληρο οικοσύστημα υποστήριξης.
Το ενδιαφέρον του Ομίλου για είσοδο στην ηλεκτροκίνηση μέσω της Xiaomi επιβεβαίωσε η Αντιπρόεδρος του Ομίλου κα Ευτυχία Κουτσουρέλη στο περιθώριο του 9ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών. Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η Info Quest αποτέλεσε ευθύς εξαρχής στρατηγικό εταίρο της Xiaomi, δεδομένου ότι η τελευταία επεκτάθηκε στην Ευρώπη μέσω της Ελλάδας. Η συνεργασία αυτή μάλιστα έχει μάλιστα ισχυροποιηθεί τον τελευταίο χρόνο καθώς η ομάδα της Ελλάδας ανέλαβε και την διαχείριση της Ρουμανίας, με τα αποτελέσματα να είναι ήδη πολύ καλά.
«Δεν υπάρχει καλύτερο στρατηγικό partnership» σημείωσε χαρακτηριστικά η κα Κουτσουρέλη προσθέτοντας ότι το αυτοκίνητο της Xiaomi θα έρθει και στη χώρα μας. Ωστόσο σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών της Quest η εν λόγω κίνηση θα χρειαστεί περίπου μια τριετία για να ολοκληρωθεί, δεδομένου ότι η Xiaomi έχει προγραμματίσει την έναρξη της μαζικής παραγωγής του SU7 για το πρώτο εξάμηνο του 2024.
Πέρα από την εισαγωγή του SU7 μάλιστα, η αντιπρόεδρος του Ομίλου επεσήμανε ότι για την συγκεκριμένη δραστηριότητα θα στηθούν και σχετικές υπηρεσίες, ώστε να υπάρχει τεχνική υποστήριξη, τακτική που συνήθως ακολουθεί ο όμιλος για οποιαδήποτε αντίστοιχη κίνηση. «Για εμάς δεν είναι μόνο ένα προϊόν είναι ένα ολόκληρο οικοσύστημα υποστήριξης το οποίο θα χτιστεί μέσα από μια σειρά σχετικών κινήσεων, όπως η δημιουργία δικτύου ταχυφορτιστών».
Σε κάθε περίπτωση σύμφωνα με την ίδια ο όμιλος, ο οποίος το τελευταίο διάστημα μετασχηματίζεται, συνεχίζει να «στοχεύει στην καινοτομία. Για εμάς δεν είναι ότι απλά μπαίνουμε στην ηλεκτροκίνηση αλλά ότι μπαίνουμε σε κάτι καινοτομικό. Αυτό έχει σημασία! Όπως εξάλλου συμβαίνει και με άλλα προϊόντα της Xiaomi. Είναι Νο1 μπράντα σε πωλήσεις ηλεκτρικών πατινιών. Το ίδιο και με τις ρομποτικές σκούπες. Άρα μιλάμε για μία άλλη οπτική γωνία, όπου διακρίνονται καινοτομίες και ανοίγουν νέες προοπτικές».
Σημειωτέον ότι το αυτοκίνητο της Xiaomi το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη στην έκθεση Mobile World Congress της Βαρκελώνης, έφτασε στην Κινεζική αγορά στις 28 Μαρτίου με τις πωλήσεις να ξεκινήσουν άμεσα μετά το λανσάρισμά του, σε 59 αντιπροσωπείς, σε 29 πόλεις στην Κίνα. Η εταιρεία μάλιστα ανακοίνωσε ότι έλαβε παραγγελίες για περισσότερα από 50.000 αυτοκίνητα μέσα σε 27 λεπτά από τότε που ξεκίνησαν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις καθώς η ηλεκτρική της πρόταση μετακίνησης είναι οικονομικότερη των ανταγωνιστών. Για την απλή έκδοση του SU7 η τιμή στην Κίνα είναι 215.900 γουάν (30.408 δολάρια), όταν το Model 3 της Tesla ξεκινά από 245.900 γουάν.