Της Νένας Μαλλιάρα
Η μετοχή της Tesla αναδεικνύεται στην αγαπημένη μετοχή ξένης εταιρείας στην οποία θα επένδυαν οι Έλληνες, όπως επίσης και οι επενδυτές στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης.
Η μετοχή της Apple και η μετοχή της Alphabet βρίσκονται επίσης στις top προτιμήσεις των Ελλήνων επενδυτών σε ξένες μετοχές.
Σύμφωνα με έρευνα και ανάλυση online data της Invezz.com, η μετοχή της Tesla είναι εκείνη στην οποία θέλουν να επενδύσουν περισσότερο οι Έλληνες, με ένα «εκπληκτικό», σύμφωνα με την Invezz.com, αριθμό 19.500 online αναζητήσεων τον μήνα.
Στη δεύτερη θέση των προτιμήσεων του ελληνικού επενδυτικού κοινού έρχεται η μετοχή της Apple με μέσο όρο 10.000 online αναζητήσεων κάθε μήνα και ακολουθεί στην τρίτη θέση η μετοχή της Alphabet, μητρικής εταιρείας της Google, με 3.500 online αναζητήσεις μηνιαίως.
Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η μετοχή της Boeing, με μέσο όρο 2.400 online αναζητήσεων. Ακολουθεί η μετοχή της Adidas με 1.700 online αναζητήσεις μηνιαίως, της Nike με 1.500, της Amazon με 1.400 και της Advanced Micro Devices (AMD) με 1.300.
Την δεκάδα των αγαπημένων ξένων μετοχών ολοκληρώνουν οι μετοχές του κινεζικού κολοσσού e-commerce, Alibaba, και του τεχνολογικού κολοσσού, Microsoft, με 1.000 online αναζητήσεις η καθεμία τον μήνα.
Σύμφωνα με την έρευνα της Invezz.com, οι Έλληνες επενδυτές θα ήταν περισσότερο τολμηροί στις επενδύσεις τους στο εξωτερικό αν αποκτούσαν περισσότερη γνώση για την επένδυση (ποσοστό 72%), μείωναν τις μη αναγκαίες δαπάνες τους για να έχουν περισσότερα διαθέσιμα προς επένδυση χρήματα (ποσοστό 65%), αποδέχονταν το γεγονός ότι μπορεί να υπάρξουν διάφοροι κίνδυνοι συνδεδεμένοι με μία επένδυση (ποσοστό 59%), είχαν βοήθεια ή καθοδήγηση από κάποιον επαγγελματία στις επενδύσεις (ποσοστό 54%) και αποθαρρύνονταν λιγότερο από την αρνητική κερδοσκοπία στα χρηματιστήρια (ποσοστό 37%).
Στην Ευρώπη, η πιο αγαπημένη μετοχή είναι επίσης η μετοχή της Tesla που βρίσκεται στην κορυφή των επενδυτικών προτιμήσεων σε 26 από τις 31 ευρωπαϊκές χώρες που ανέλυσε η Invezz.com. Τα σκήπτρα στις online αναζητήσεις σε μηνιαία βάση για τη μετοχή της Tesla κρατούν οι επενδυτές στο Ηνωμένο Βασίλειο (231.000 αναζητήσεις μηνιαίως), στην Ολλανδία (99.300 online αναζητήσεις) και στην Τουρκία (95.900 online αναζητήσεις).
Την «κυριαρχία» της Tesla στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων επενδυτών, «σπάει» η μετοχή της Amazon στην Ιταλία (18.500 online αναζητήσεις τον μήνα), της Apple στην Κύπρο (1.050 online αναζητήσεις τον μήνα), της Swedbank στην Εσθονία (3.600), της AMD στην Κροατία (3.100) και της EPAM Systems στη Λευκορωσία (3.100).