Το best seller μοντέλο στην κατηγορία των B-SUV της ευρωπαϊκής αγοράς, το νέο Renault Captur, έφτασε και στη χώρα μας με τιμές που ξεκινούν από 16.880 ευρώ και κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και διπλού καυσίμου, βενζίνης και υγραερίου (LPG). Εντός του έτους μάλιστα, αναμένεται και η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση.
Το νέο Renault Captur χρησιμοποιεί το νέο πλαίσιο με την ονομασία CMF-B, που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο νέο Clio. Χάρη σε αυτό επιτυγχάνεται σημαντικός περιορισμός του βάρους, χαμηλότερη αεροδυναμική αντίσταση και βελτίωση της ηχομόνωσης.
Η νέα δομή του πλαισίου είχε ως αποτέλεσμα την κορυφαία διάκριση 5 αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP στον τομέα της ασφάλειας, ενώ η νέα σχεδίαση των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών κυκλωμάτων επιτρέπει τη χρήση των πιο ολοκληρωμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης.
Επιπρόσθετα όλων των παραπάνω, το νέο πλαίσιο του Renault Captur επέτρεψε και την υιοθέτηση όλων των νέας γενιάς κινητήριων συστημάτων της γαλλικής μάρκας, τα οποία προσφέρουν απόλυτη ελευθερία επιλογής για κάθε ανάγκη.
Κινητήρες βενζίνης
Το νέο Renault Captur εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 Tce, που αποδίδει 100 ίππους και 160 Nm ροπής και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Αμέσως ισχυρότερος, είναι ο προηγμένος 1.3 TCe 130 FAP, με απόδοση 130 ίππων και 240 Nm ροπή, ο οποίος υνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ο 1.3 TCe 155 FAP, με ισχύ 155 ίππους με 270 Nm, ο οποίος διαθέτει στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι.
Κινητήρες diesel
Ο κινητήρας 1.5 Blue dCi διατίθεται σε δύο παραλλαγές ισχύος: με 95 ίππους και 240 Nm ροπή, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και με 115 ίππους και 260 Nm ροπή, ο οποίος προσφέρεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων όσο και με αυτόματο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων, με paddles αλλαγής στο τιμόνι.
Κινητήρας βενζίνης/υγραερίου (LPG)
Από τις ελάχιστες επιλογές με εργοστασιακό κινητήρα βενζίνης/υγραερίου της ελληνικής αγοράς, το νέο Renault Captur κάνει την έκπληξη. Η έκδοση αυτή διαθέτει το νέο 3κύλινδρο turbo κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG, που είναι διπλού καυσίμου, καταναλώνοντας βενζίνη και υγραέριο. Το σύνολο προσφέρει αναβαθμισμένη απόκριση στο γκάζι, έχοντας μέγιστη ροπή 170 Nm, που είναι διαθέσιμα μόλις από τις 2.000 σ.α.λ., ενώ έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και περιορισμένες εκπομπές ρύπων CO2 (περίπου 8% χαμηλότερους ρύπους, από τον αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης).
Αξίζει να σημειωθεί ότι η δεξαμενή του υγραερίου είναι φτιαγμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής και τοποθετημένη στο χώρο που, στις απλές εκδόσεις, τοποθετείται ο εφεδρικός τροχός (ρεζέρβα), χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητα του διαμερίσματος των αποσκευών.
Εν αναμονή το επαναφορτιζόμενο υβριδικό
Εντός του 2020 το νέο Renault Captur θα είναι διαθέσιμο με τον νέο E-TECH Plug-in υβριδικό κινητήρα που αποδίδει 160 ίππους. Η μεγάλη ισχύς της μπαταρίας (9.8 kWh και 400V) σημαίνει ότι το μοντέλο μπορεί να διανύσει 100% ηλεκτροκίνητα έως και 50 χιλιόμετρα, με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα σε μικτές συνθήκες (WLTP) και έως 65 χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες κίνησης (WLTP πόλη).
Σε μικτές συνθήκες, το All-new Renault CAPTUR E-TECH Plug-In καταναλώνει περίπου 1,5 λ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές του CO2 δεν θα ξεπερνούν τα 32 γρ./χλμ., κατά το πρότυπο WLTP.
Πλειάδα εκδόσεων εξοπλισμού
Ταυτόχρονα με τους πολλούς κινητήρες και εκδόσεις κιβωτίων, το νέο Renault Captur διατίθεται και σε μεγάλη γκάμα εκδόσεων εξοπλισμού. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ των επιπέδων Authentic, Expression, Dynamic και Initiale Paris. Παράλληλα υπάρχουν δεκάδες στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού, τα οποία καθιστούν αστείρευτες τις δυνατότητες εξατομίκευσης του μοντέλου. Τέλος το νέο Renault Captur καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και από 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.