Να μεταφέρει από την Καλιφόρνια την μοναδική μονάδα παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla στις Ηνωμένες Πολιτείες, απείλησε χθες Σάββατο ο διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας Έλον Μασκ, επειδή οι τοπικές αρχές τον εμποδίζουν να επανεκκινήσει άμεσα την παραγωγή λόγω της πανδημίας.
«Ειλικρινά αυτή είναι η σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτήρι. Η Tesla θα μετακινήσει αμέσως τα κεντρικά της γραφεία και τα μελλοντικά της προγράμματα στο Τέξας / Νεβάδα. Και αν διατηρήσουμε κάποια κατασκευαστική δραστηριότητα στο Φρίμοντ, αυτό θα εξαρτηθεί από το πώς θα μας αντιμετωπίσουν στο μέλλον», είπε σε σειρά από αναρτήσεις του στο twitter.
Αναφέρθηκε στην εμπειρία της Tesla στην Κίνα, όπου το εργοστάσιό της εκεί άνοιξε ξανά μόλις τέθηκε υπό έλεγχο η πανδημία της Covid-19.
«Η Tesla ξέρει πολλά περισσότερα για το τι να κάνει για να επανεκκινήσει την παραγωγή με κάθε ασφάλεια, χάρη στην εμπειρία που αποκτήθηκε στο εργοστάσιό μας Tesla στην Κίνα, από έναν προσωρινό υπαλληλάκο, ούτε καν εκλεγμένο», είπε με περιφρόνηση ο ιδιότροπος δισεκατομμυριούχος.
Παράλληλα είπε ότι θα καταθέσει μήνυση «άμεσα» ενάντια στην κομητεία Αλαμέντα, κοντά στο Σαν Φρανσίσκο, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο, κατηγορώντας τις αρχές ότι είναι «παράλογες και αποκομμένες από την πραγματικότητα».
«Ο ανίδεος και μη εκλεγμένος αξιωματούχος» προσωρινός υπάλληλος υγείας «της κομητείας Αλαμέντα αντιτίθεται στις εντολές του κυβερνήτη, του προέδρου, των συνταγματικών μας δικαιωμάτων και στην κοινή λογική!»
Δεν «συμφωνεί» με τα αυστηρά μέτρα
Στα τέλη του προηγούμενου μήνα, ο Έλον Μασκ, σε τηλεδιάσκεψη με οικονομικούς αναλυτές χαρακτήρισε «φασιστικούς» και «αντιδημοκρατικούς» τους περιορισμούς στις μετακινήσεις που έχουν επιβληθεί στις ΗΠΑ για να αναχαιτισθεί η επιδημία του κορονοϊού, ενώ έχει χαρακτηρίσει δημόσια «ανόητο» τον πανικό για την Covid-19.
Το εργοστάσιο της εταιρείας στο Φρίμοντ έχει πάψει να λειτουργεί από τις 12 Μαρτίου.
Ωστόσο, η Tesla πέτυχε ένα κατά τα άλλα επιτυχημένο τρίμηνο που αιφνιδίασε πολλούς επενδυτές, με κέρδη 16 εκατ. δολαρίων, μια αύξηση 33% στις παραδόσεις αυτοκινήτων και κύκλο εργασιών 32% στα 5,99 δισ. δολάρια, την ώρα που άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πληγεί από τη μείωση της ζήτησης και την υποχρεωτική διακοπή λειτουργίας εργοστασίων.
Φωτογραφίες: Getty Images / Ideal Image