Από το 2013 που ξεκίνησαν οι πωλήσεις του, το ηλεκτρικό Renault Zoe έχει πετύχει μια αξιοθαύμαστη πορεία. Οι ταξινομήσεις του αυξάνονται κάθε χρόνο, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό τους σημείο στον 8ο χρόνο της εμπορικής του σταδιοδρομίας.
Ακριβώς στο σημείο που άλλα μοντέλα θα είχαν προ πολλού παραδώσει τα ηνία σε μια νεότερη γενιά, το Zoe συνεχίζει ακάθεκτο να ανταγωνίζεται πολύ σημαντικούς παίκτες στην ευρωπαϊκή ηλεκτρική αρένα, όπως τα Tesla Model 3 και Nissan Leaf.
Στην πορεία της ζωής του το Renault Zoe έχει δεχτεί σημαντικές βελτιώσεις, τόσο αισθητικής όσο και μηχανολογικές, με τον κινητήρα του να αποδίδει πλέον 136 ίππους και την εμβέλειά του να έχει αυξηθεί με μια πλήρη φόρτιση των μπαταριών του στα 395 χιλιόμετρα.
Με κόστος που πριν την πριμοδότηση ξεπερνά κατά τι τα 30.000 ευρώ στη Γαλλία, το Zoe είναι ένα από τα πλέον οικονομικά στην αγορά του ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς με τις επιδοτήσεις το κόστος του στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές φτάνει κοντά στα 20.000 ευρώ.
Οι συμπαγείς του διαστάσεις το καθιστούν ιδανικό ως δεύτερο αυτοκίνητο, ένα ρόλο που συνήθως παίζουν τα περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα, με αποτέλεσμα να γνωρίζει εξαιρετική αποδοχή.
Με την εμφάνιση του νέου ID.3 της Volkswagen και πολλών ακόμα μικρών ηλεκτρικών μοντέλων όπως τα Opel Corsa-e και Peugeot e-208, το μέλλον του Zoe δεν φαντάζει εξίσου ελπιδοφόρο, από άποψη πωλήσεων. Από την άλλη πλευρά, η Renault έχει ήδη στη φαρέτρα της ένα δεύτερο, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, το Twingo, ενώ μέσα στο έτος θα πωλούνται και οι υβριδικές εκδόσεις των Megane, Clio και Captur.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι το best seller ηλεκτρικό της ευρωπαϊκής αγοράς Renault Zoe δεν έχει εισαχθεί μέχρι σήμερα στη χώρα μας, σε αντίθεση με τα BMW i3, Nissan Leaf, Peugeot e208, Opel Corsa-e, το VW e-Golf και τα Smart EQ, τα οποία από άποψη διαστάσεων και τιμής αποτελούν τους πλησιέστερους ανταγωνιστές του.