Παρότι δεν χρησιμοποιείται πλέον για αγώνες παγκοσμίου πρωταθλήματος, είναι ίσως η πιο διάσημη πίστα στον πλανήτη: πιο συγκεκριμένα, το βόρειο τμήμα των 20,8 χιλιομέτρων της κλειστής διαδρομής του Νίρμπουργκρινγκ, έχει συνολικά 73 στροφές συνήθως πολύ υψηλών χιλιομέτρων. Καθώς είναι πολύ δύσκολο να αποτυπωθούν στο μυαλό ενός οδηγού, έχουν γίνει αιτία δεκάδων σοβαρών ατυχημάτων -και φυσικά τραυματισμών και θανάτων.
Η διαδρομή ελίσσεται μέσα σε ένα πανέμορφο και κατάφυτο σκηνικό, που έρχεται σε απόλυτη αντίθεση με την επικινδυνότητα της πίστας. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που το παρατσούκλι της είναι «πράσινη κόλαση».
Σε αυτό λοιπόν το τόσο απαιτητικό σκηνικό, ο χαμηλότερος χρόνος γύρου αποφέρει τιμή και δόξα για κάθε αυτοκίνητο και ειδικότερα για κάθε σπορ και σούπερ σπορ μοντέλο που σέβεται τον εαυτό του. Η τελευταία δημιουργία της μεγάλης οικογενείας των GT μοντέλων της AMG, η Black Series, δεν θα μπορούσε λοιπόν να αποφύγει την αξιολόγηση στο Ρινγκ, καθώς είναι ένα αυτοκίνητο με πραγματικό αγωνιστικό DNA.
Τα πάντα επάνω της, από τον κινητήρα, τις αναρτήσεις, τη γεωμετρία των τροχών, τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τα ηλεκτρονικά συστήματα, είναι πλήρως ρυθμιζόμενα ώστε να έρχονται στα μέτρα κάθε οδηγού. Και φυσικά, να ανταποκρίνονται στις ανάγκες πρόσφυσης των 730 ίππων ισχύος και των 830 Nm της μέγιστης ροπής που βιαίως αποδίδει στους πίσω μόνο τροχούς ο V8 κινητήρας των 4.0 λίτρων με τα δύο turbo.
Οι ικανότητες του διθέσιου κουπέ «τέρατος» της AMG δεν μπορούν, προφανώς, να γίνουν κτήμα του κάθε οδηγού. Έτσι για τις ανάγκες του πιο απαιτητικού εγχειρήματος της απόδειξής τους επιστρατεύτηκε ο οδηγός αγώνων και δις παγκόσμιος πρωταθλητής αγώνων GT, ο Μάρο Ένγκελ. Ο οποίος, στο τέλος της όλης διαδικασίας, ήταν ενθουσιασμένος. Κυρίως, όπως ο ίδιος δήλωσε, από το γεγονός ότι η Mercedes-AMG GT Black Series ήταν πιο γρήγορη από την αγωνιστικό του αυτοκίνητο, που δεν είναι άλλο από μια Mercedes-AMG GT3.
Ταυτόχρονα, ολοκληρώνοντας το γύρο των 20,8 χιλιομέτρων σε 6:48,057 λεπτά, κατάφερε να αφήσει πίσω του δεκάδες άλλα εντυπωσιακά σπορ αυτοκίνητα και να πάρει το στέμμα του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής. Συγχαρητήρια στην Mercedes – AMG και στον οδηγό της Μάρο Ένγκελ, τόσο για το ρεκόρ όσο και για το υπέροχο video που μπορείτε να δείτε στη συνέχεια.