H Maybach μπορεί να μην μακροημέρευσε ως ανεξάρτητη μάρκα κατά την αναβίωσή της από την Mercedes τη νέα χιλιετία, το όνομά της όμως συνέχισε να σηματοδοτεί τις κορυφαίες εκδόσεις της Mercedes-Benz S-Class.
Η "S", παραδοσιακά έχει τον τίτλο της ναυαρχίδας της Mercedes, το αυτοκίνητο που έχει φέρει πρώτο αμέτρητες νέες τεχνολογίες στην αυτοκίνηση και κάθε του γενιά χαρακτηρίζεται ως το καλύτερο σεντάν του πλανήτη. Για τους αγοραστές που θέλουν κάτι ακόμη περισσότερο, οι εκδόσεις Maybach είναι εδώ για να ικανοποιήσουν κάθε απαίτηση.
Η νέα S λοιπόν, στην έκδοση Maybach, δεν κοντράρει τη BMW Σειρά 7, ούτε το Audi A8. Βάζει στο στόχαστρο μοντέλα σαν τη Bentley Flying Spur και ξεχωρίζει αμέσως από τη νέα μάσκα μπροστά, τις εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και την ευρύτατη χρήση χρωμίου σε κάθε πιθανό σημείο του αμαξώματος.
Προαιρετικά διατίθεται και σε διχρωμίες όπως αυτή στις φωτογραφίες, ενώ υπάρχουν και σήματα Maybach που τονίζουν ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν ανήκει στα συνηθισμένα, όσο συνηθισμένη μπορεί να χαρακτηριστεί μια S. Το συνολικό μήκος του αμαξώματος έχει μεγαλώσει σημαντικά σε σχέση με αυτό της μεγαλύτερης S, φθάνοντας σχεδόν στα έξι μέτρα. Το μεταξόνιο έχει επίσης αυξηθεί πολύ και φτάνει στα 3.396 χιλιοστά.
Οι πίσω πόρτες είναι μεγαλύτερες για ακόμη πιο άνετη είσοδο και έξοδο από το όχημα, ενώ ανοίγουν και κλείνουν ηλεκτρικά, ώστε οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων να μην χρειάζεται να κάνουν κυριολεκτικά τίποτα. Σε ο,τι αφορά την προσοχή που έχει δοθεί για τις δύο θέσεις των πίσω, κρατήστε σημειώσεις. Τα καθίσματα έχουν θερμαινόμενη αλλά και κλιματιζόμενη λειτουργία.
Με το πάτημα ενός κουμπιού κάνουν μασάζ στα κορμιά των επιβατών, με διάφορα διαθέσιμα προγράμματα προς επιλογή και το υποπόδιο αναδύεται για να «αράξουν» στην πιο βολική θέση. Υπάρχουν τραπεζάκια ακριβώς μπροστά τους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ποικιλοτρόπως, ο φωτισμός προσαρμόζεται ανάλογα με τη διάθεση του επιβάτη, ο κλιματισμός φέρνει το χώρο σε ιδανικό σημείο θερμοκρασίας και έχει εξελιχθεί ένα σύστημα ακύρωσης των θορύβων από το εξωτερικό περιβάλλον για απόλυτη ηρεμία.
Παράλληλα η αύξηση του μεταξονίου έφερε ακόμη μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα και σε περίπτωση που «οι πίσω» έχουν κέφια, διατίθεται ψυγειάκι που κρατά κρύα τη σαμπάνια τους. Για τον κάθε ένα συναντάμε μια οθόνη στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και στη μέση, βλέπουμε άλλο ένα αποσπώμενο τάμπλετ.
Δεν χρειάζεται καν να πούμε ότι τα μόνα υλικά που υπάρχουν είναι δέρμα, ξύλο και μέταλλο, χωρίς χρήση πλαστικού και μάλιστα ο αγοραστής μπορεί να διαλέξει ακριβώς τι θα υπάρχει μέσα στο αμάξι του αφού κάθε ένα Maybach φτιάχνεται κατά παραγγελία και σε ένα πολύ μεγάλο μέρος του, στο χέρι.
Κάτω από το καπό οι επιλογές είναι δύο, μια υβριδική και μια συμβατική βενζινοκίνητη. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε έναν V8 των 4.0 λίτρων με δύο τούρμπο και mild hybrid τεχνολογία και στην κορυφαία περίπτωση, συναντάμε έναν πληθωρικό V12 με επίσης δύο τούρμπο και 6.0 λίτρα κυβισμού.
Πιο μετά θα δούμε και Plug-In Hybrid εκδοχή με εξακύλινδρο μοτέρ βενζίνης 3.0 λίτρων και ηλεκτρικό μοτέρ. Στα της ανάρτησης η ενεργή αερανάρτηση Airmatic είναι στάνταρ. Επίσης, στάνταρ είναι και το σύστημα Road Surface Scan που ανιχνεύει πιθανή κακοτεχνία στο οδόστρωμα μπροστά από το αυτοκίνητο και προετοιμάζει την ανάρτηση ώστε να γίνει η καλύτερη δυνατή απόσβεση, αλλά και το Road Curve Scan που προβλέπει τις στροφές και διαχειρίζεται ανάλογα την ανάρτηση ώστε να μηδενίζονται οι κλίσεις του αμαξώματος.