Σήμερα κάθε αυτοκινητοβιομηχανία προσφέρει δικής της τεχνολογίας συστήματα επικοινωνίας, τα οποία ωστόσο δεν έχουν κοινό πρωτόκολλο και δυνατότητα άμεσης προσαρμογής στις μελλοντικές ανάγκες διασύνδεσης των οχημάτων.
Η κίνηση των 5 μεγάλων ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών αποβλέπει λοιπόν στην ανατροπή αυτής της κατάστασης και ταυτόχρονα στη μείωση του κόστους μιας πιο προηγμένης, ελκυστικής και ασφαλούς υπηρεσίας δικτύωσης οχημάτων.
Στα πλαίσια του προγράμματος CASE, υπάρχει η κοινή πεποίθηση των κατασκευαστών ότι το μέλλον των οχημάτων θα είναι ηλεκτρικό, αυτόνομο και διαλεκτικό. Το γεγονός αυτό προκαλεί σημαντικούς μετασχηματισμούς στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπου απαιτείται ταχύτατη εξέλιξη στον τομέα των υπηρεσιών Cloud, IoT, Big Data και AI.
Οι συνεργαζόμενες εταιρείες μπορούν να παρέχουν στους πελάτες τους ασφαλέστερες και ευκολότερες στη χρήση υπηρεσίες δικτύωσης σε συντομότερο χρόνο. Τοποθετώντας εξελιγμένες συσκευές επικοινωνίας στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα, επιτυγχάνουν μεγαλύτερη απόδοση και ταχύτερη εξέλιξη. Ως αποτέλεσμα της κοινής υποδομής, η κάθε εταιρεία μπορεί να επικεντρωθεί περισσότερο στην ανάπτυξη εφαρμογών και υπηρεσιών.
Μπροστάρης η Toyota
Ο οδικός χάρτης της συνεργασίας αυτής προβλέπει ότι οι εταιρίες Suzuki, Subaru, Daihatsu και Mazda, αφού ενσωματώνουν τις τεχνολογίες δικτύωσης τους πάνω σε αυτές που ανέπτυξε η Toyota, θα κατασκευάσουν από κοινού συστήματα δικτυωμένων αυτοκινήτων επόμενης γενιάς με κοινές προδιαγραφές σ
Οι πέντε Ιάπωνες κατασκευαστές, στην κοινή του δήλωση σήμερα, τόνισαν ότι θα εξετάσουν ανοιχτά τη συνεργασία με άλλους, παρόμοιας αντίληψης κατασκευαστές, ενώ συνεχίζουν τις από κοινού προσπάθειές τους να αναπτύξουν υπηρεσίες που βελτιώνουν τη ζωή των ανθρώπων και επιλύουν κοινωνικά προβλήματα.