KERABOSS SUPER K: Το πρώτο Ελληνικό, εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από το ελληνικό κράτος αυτοκίνητο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
KERABOSS SUPER K: Το πρώτο Ελληνικό, εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από το ελληνικό κράτος αυτοκίνητο
το ελληνικό αυτοκίνητο KERABOSS SUPER K
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, που αναφέρεραι ως όχημα Μ.Ο.Ι.Κ (Μεμονωμένα Οχήματα Ιδιαίτερης Κατασκευής) γεγονός που το καθιστά σε μια ειδική κατηγορία οχημάτων.

Αριθμούς κυκλοφορίας πήραν τα δύο πρώτα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε, σήμερα, Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022, στη Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής από τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιο για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο και τον Περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιώργο Πατούλη.

Το πρώτο βήμα για την ανάπτυξη του εγχειρήματος έγινε με την απόφαση (ΦΕΚ Β’ 3134/2014), με την οποία δημιουργήθηκε για πρώτη φορά το κανονιστικό πλαίσιο όπου καθορίστηκαν οι διαδικασίες και οι τεχνικές απαιτήσεις για την έγκριση κυκλοφορίας Μεμονωμένων Οχημάτων Ιδιαίτερης Κατασκευής (Μ.Ο.Ι.Κ.).

Το 2016 υποβλήθηκε η πρώτη αίτηση από την «ΚΕΡΑΜΠΟΣ CARS MANUFACTURING IKE» για έκδοση μεμονωμένης έγκρισης επιβατικού οχήματος κατηγορίας Μ1 και εν τέλει, το 2021 προσδιορίστηκαν οι δασμοί και τα τέλη από την Τελωνειακή Διεύθυνση του Υπουργείου Οικονομικών.

Μετά την αναβάθμιση του Μηχανογραφικού Συστήματος του Υπουργείου Μεταφορών, φέτος, έγιναν οι αναγκαίες προσαρμογές και εκδόθηκαν οι πρώτες άδειες κυκλοφορίας.

Πρόκειται για το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο που πήρε το 2022 πήρε πινακίδες για να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους και με τον τρόπο αυτό ανοίγει το δρόμο και για νέες πρωτοβουλίες Ελλήνων επιχειρηματιών. Αναφορικά τώρα με τα στάδια που πέρασαν, μέχρι να έλθει η ώρα της κυκλοφορίας για το πρώτο αυτοκίνητο ελληνικής κατασκευής τονίζονται τα εξής:

  • Το 2008 ξεκινήσε και ολοκλήρωσε την κατασκευή, των πλήρως λειτουργικών πρωτοτύπων οχημάτων.
  • Το 2014 εκδόθηκε το ΦΕΚ του υπουργείου Μεταφορών για την κατασκευή μας. Με την υπογραφή του υφυπουργού κυρίου Μιχάλη Παπαδόπουλου.
  • Το 2014 επίσης αιτήθηκε στο υπουργείο Οικονομικών, για κατάλληλη νομοθετική - φορολογική ρύθμιση για τα οχήματα, ώστε να μπορεί να εκδώσει το υπουργείο Μεταφορών τις πινακίδες κυκλοφορίας.
  • Αυτό το αίτημα από το 2014, ολοκληρώθηκε στις 23/09/2021, με την δημοσίευση των κατάλληλων διατάξεων και στις 31/12/2021, με την έκδοση της απόφασης του υπουργείου οικονομικών.
  • Τέλος η Περιφέρεια Αττικής εξέδωσε τις πινακίδες το 2022.

Ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος δήλωσε:

«Το 2014 δημιουργήσαμε τη νομοθεσία για τα (ΜΟΙΚ), με σκοπό να ξεπεραστούν τα εμπόδια για τους Έλληνες κατασκευαστές αυτοκινήτων που είχαν ένα όραμα να δημιουργήσουν, αλλά δεν μπορούσαν να υποστηρίξουν επενδύσεις μαζικής παραγωγής. Σήμερα έχουμε τη χαρά να παρουσιάζουμε το πρώτο εγκεκριμένο και πιστοποιημένο ελληνικό αυτοκίνητο, στην κατασκευή του οποίου, μάλιστα, έχει πρωταγωνιστήσει μια καταξιωμένη εκπρόσωπος της γυναικείας επιχειρηματικότητας. Έχουμε το ανθρώπινο δυναμικό και την τεχνογνωσία να κρατήσουμε τους άξιους μηχανικούς και επιχειρηματίες στην Ελλάδα, αλλά και να προσελκύσουμε νέους από το εξωτερικό, αναβαθμίζοντας το θεσμικό πλαίσιο και την ποιότητα των υπηρεσιών μας, όπως συμβαίνει με τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που προωθούμε μαζί με τον Κώστα Καραμανλή. Πλέον, ένα σύνολο διαδικασιών όπως οι αντικαταστάσεις και οι ανανεώσεις αδειών οδήγησης διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά από τις Διευθύνσεις Μεταφορών των Περιφερειών, που εφαρμόζουν τη νομοθεσία του Υπουργείου. Αυτό είναι εξαιρετικό παράδειγμα συνεργασίας της Κεντρικής Διοίκησης με τις Περιφέρειες που βελτιώνει την καθημερινότητα του πολίτη, περιορίζει τα διοικητικά βάρη, αλλά όπως είδαμε σήμερα, ανοίγει και νέους δρόμους στην επιχειρηματικότητα. Προτεραιότητά μας παραμένει η Οδική Ασφάλεια και σε αυτό το πλαίσιο έρχεται ο ανανεωμένος Κώδικάς Οδικής Κυκλοφορίας που θα είναι πιο ουσιαστικός και προσαρμοσμένος στα σημερινά δεδομένα».

Ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Πατούλης δήλωσε:

«Σήμερα με τον Υφυπουργό Μεταφορών και φίλο Μιχάλη Παπαδόπουλο βρεθήκαμε στον χώρο της Διεύθυνσης Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής για να βάλουμε συμβολικά τις πινακίδες στο πρώτο ελληνικό όχημα – και μάλιστα χειροποίητο – που βγαίνει στους δρόμους μετά από αρκετές δεκαετίες. Θέλω να εκφράσω τη χαρά μου για τη σημερινή αυτή συμβολική κίνηση, η οποία είναι αποτέλεσμα της πολύ καλής συνεργασίας που έχουμε με το Υπουργείο Μεταφορών.

Τα οχήματα για τα οποία εξέδωσε σήμερα τις πινακίδες η Περιφέρεια Αττικής είναι αποτέλεσμα μιας πολυετούς προσπάθειας, που συνδυάζει την καινοτομία, την κυκλική οικονομία και την νεοφυή γυναικεία επιχειρηματικότητα – στοιχεία που αποτελούν βασικούς άξονες της αναπτυξιακής πολιτικής μας.

Απευθύνουμε πρόσκληση προς όλους τους Έλληνες να αναπτύξουν επιχειρηματική δράση στη χώρα μας. Πλέον η Πολιτεία δημιουργεί το κατάλληλο πλαίσιο, τις γόνιμες συνθήκες που αποτελούν προϋπόθεση, παράλληλα με την αρμονική συνεργασία των αρμόδιων φορέων για την ανάπτυξη της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας. Στην εποχή της ψηφιοποίησης η Περιφέρεια Αττικής έχει δημιουργήσει όλα εκείνα τα εργαλεία ώστε να μην ταλαιπωρείται πλέον ο πολίτης, καθώς έχει τεθεί σε πλήρη λειτουργία η νέα ψηφιακή πλατφόρμα για την αντικατάσταση του διπλώματος οδήγησης με νέου τύπου και την έκδοση αντιγράφου αδείας λόγω φθοράς, κλοπής ή απώλειας.

Κλείνοντας, θα ήθελα να επισημάνω πως για τη διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής η οδική ασφάλεια, η προστασία της ζωής οδηγών και πεζών, αποτελεί μια από τις υψηλότερες προτεραιότητές μας και υλοποιούμε στοχευμένες δράσεις, όπως το ευρύ φάσμα ασφαλτοστρώσεων, οι οποίες μάλιστα πρόσφατα ξεκίνησαν και στη λεωφόρο Κηφισού. Μαζί θα κάνουμε την Αττική πρώτη Περιφέρεια σε ασφάλεια».

Αναφορικά με το "KERABOSS SUPER K", προσφέρεται σε εκδόσεις 2 και 4 θέσεων. Μάλιστα φέρει κινητήρα 1000 κυβικών εκατοστών απόδοσης 72 ίππων. Εχει μήκος 3375mm, πλάτος 1560mm και ύψος 1590mm και είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας.

Ο κατασκευαστικός του τρόπος και τα υλικά του, το καθιστούν κατάλληλο όχημα για τα νησιά και τους επαγγελματίες των rent a car, όπως τονίστηκε. Τα υλικά κατασκευής, όπως π.χ το πολυεστερικό αμάξωμα, το γαλβανιζε σασί, μένουν σχεδόν αλώβητα από το αλάτι της θάλασσας και ζουν σχεδόν για πάντα, με μια μικρή συντήρηση, αναφέρει η εταιρία.

Αγωνία τώρα των κατασκευαστών είναι να καταφέρουν να μπουν σε πρόγραμμα του αναπτυξιακού, προκειμένου η ελληνική εταιρία να μπορέσει να έχει κονδύλια εξέλιξης, αλλά και να μπορέσει να περιορίσει τα μεγάλα κόστη που συνεπάγονται στην κατασκευή του. Σε κάθε περίπτωση, όπως τονίστηκε στόχος της εταιρίας είναι οι πωλήσεις 70 και πλέον οχημάτων το χρόνο.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Επιδότηση καυσίμων: Τα νέα δεδομένα, οι δικαιούχοι και τα ψιλά γράμματα

Σκρέκας: Με το fuel pass καλύπτουμε το 90% των πολιτών

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider