Η εκτόξευση του κόστους της ενέργειας και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα δεν έχουν επιπτώσεις στην εμπορική πορεία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων του BMW Group (BMW και ΜΙΝΙ). Όπως ανακοίνωσε ο γερμανικός όμιλος, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022 διέθεσε 75.891 αμιγώς ηλεκτρικά BMW και MINI παγκοσμίως, υπερδιπλασιάζοντας τις πωλήσεις συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2021 (+110,3%).
Η επίδοση αυτή διατηρεί τον Όμιλο σταθερά εντός του στόχου για διπλασιασμό των πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2022. Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του το BMW Group, «αυτή η αύξηση υπογραμμίζει την εστίαση της εταιρείας στην ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης και επιβεβαιώνει τη μεγάλη γοητεία που ασκούν τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στους πελάτες σε όλο τον κόσμο».
Το στρατηγικό πλάνο προώθησης της ηλεκτροκίνησης περιλαμβάνει το λανσάρισμα φέτος των BMW i3 (στην Κίνα), η BMW iX1 και BMW i7, ενώ το 2023 θα ακολουθήσουν η BMW i5, το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Countryman και η αμιγώς ηλεκτρική Rolls-Royce Spectre.
Οι συνολικές παραδόσεις οχημάτων από το BMW Group κατά το πρώτο μισό του έτους ανήλθαν σε 1.160.443 BMW, MINI και Rolls-Royce. Η επίδοση αυτή είναι μειωμένη κατά 13,3% συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2021, το οποίο ήταν το καλύτερο στην ιστορία της εταιρείας. «Σε όλους τους κλάδους, η φετινή χρονιά συνεχίζει να επηρεάζεται από την γεωπολιτική κατάσταση στην Ανατολική Ευρώπη, τις επιπτώσεις των επαναλαμβανόμενων lockdown λόγω Covid στην Κίνα και τη συνεχιζόμενη έλλειψη ημιαγωγών», αναφέρει η εταιρεία.