Το μελανό σημείο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι φυσικά η αυτονομία που παρέχει μια γεμάτη μπαταρία. Αναμφίβολα, τα μέχρι τώρα ηλεκτροκίνητα μοντέλα έχουν αρκετά περιορισμένη αυτονομία, ενώ παράλληλα κοστίζουν ακριβότερα από ένα συμβατικό μοντέλο, εκτός από κάποιες εξαιρέσεις.
Για παράδειγμα το νέο BMW i3 με την αυξημένη μπαταρία (27,2 kWh) μπορεί να διανύσει έως και 300 χλμ., τιμή υψηλή για τα δεδομένα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά. Νέα δημοσιεύματα όμως αναφέρουν για μια ακόμα πιο γενναιόδωρη αναβάθμιση στο ηλεκτρικό σύστημα του BMW i3. Κάνουν λόγο για μια μπαταρία 120 Ah, η οποία θα αυξήσει την αυτονομία του μοντέλου κατά 60%.
Αναμένεται στην επερχόμενη Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης να δούμε ένα νέο i3 (πιθανό να είναι facelift), ωστόσο δεν γνωρίζουμε αν θα έχει την μπαταρία που αναφέραμε παραπάνω.