Το ανθρακόνημα είναι ελαφρύ και ταυτόχρονα πολύ ανθεκτικό υλικό. Χρησιμοποιείται συχνά στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά αρκετά περιορισμένα σε αυτοκίνητα δρόμου λόγω του υψηλού κόστους απόκτησης.
Η Porsche όμως προσφέρει στους μελλοντικούς ιδιοκτήτες της 911 Turbo S Exclusive Series να επιλέξουν από τον προαιρετικό κατάλογο τις μονοκόμματες ανθρακονημάτινες ζάντες, εφόσον βέβαια καταθέσουν 15.300 ευρώ. Κάτι αντίστοιχο κάνει και η Ford με την τιμή να είναι λίγο πιο χαμηλή (12.700), ενώ στην άλλη άκρη βρίσκεται η Koenigsegg, η οποία χρεώνει το σετ 54.200 ευρώ.
Σύμφωνα με την Porsche, χρησιμοποιούνται 17,7 km ίνες και 86 τετραγωνικά μέτρα φύλλα ανθρακονημάτων κομμένα σε 200 κομμάτια. Οι διαστάσεις των τροχών είναι 20 ιντσών και είναι 20% ελαφρύτεροι σε σχέση με τους τροχούς ελαφρού κράματος.