To νέο μικρομεσαίο SUV της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας παρουσιάστηκε στην Ιταλία, στη λίμνη Κόμο. Το νέο T-Roc έχει μήκος 4,23 μέτρα και βασίζεται στη γνώριμη πλατφόρμα της εταιρείας, την MQB. Οι υπόλοιπες διαστάσεις (1,82 μέτρα πλάτος και 1,57 μέτρα ύψος), καθώς και το μεταξόνιο των 2,6 μέτρων μαρτυρούν μια άνετη καμπίνα για 5 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι 445 λίτρα.
Σχεδιαστικά θυμίζει το Arteon και το επερχόμενο Polo, που αποτελεί πλέον τη νέα “γλώσσα” των designers στα νέα μοντέλα της φίρμας. Είναι μοντέρνο και έχει μια δυναμική σιλουέτα, κάτι που φαίνεται από την εμπρός μάσκα και τα φωτιστικά σώματα. Επίσης, θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής διχρωμίας του αμαξώματος, αλλά και τρόπους εξατομίκευσης στο εσωτερικό. Εκεί συναντάμε ντελικάτες επενδύσεις και οθόνη αφής 8 ιντσών για το infotainment. Προαιρετικά μπορεί να επιλέξεις τη μεγάλη οθόνη των 11,7 ιντσών με gestures control.
Μηχανολογικά, το νέο T-Roc εφοδιάζεται με 6 κινητήρες και αποδόσεις από 115 έως 190 ίππους. Πιο συγκεκριμένα, η βασική επιλογή είναι ο 1.000άρης TSI κινητήρας με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Δεύτερος στη σειρά είναι ο καινούργιος 1.5 TSI των 150 ίππων με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Ο τελευταίος συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ μπορεί να επιλεχθεί και το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων (DSG7). Το T-Roc με τον 1,5 λτ. μπορεί να είναι είτε προσθιοκίνητο είτε τετρακίνητο (4ΜΟΤΙΟΝ). Επίσης, ο 2λιτρος TSI κινητήρας είναι ο ισχυρότερος από πλευράς βενζίνης και αποδίδει 190 ίππους με στάνταρ το DSG7. Όσον αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, το νέο SUV εφοδιάζεται με τον 1,6 λτ. TDI των 115 ίππων μόνο με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και εμπρός κίνηση. Ο 2λιτρος TDI των 150 ίππων μπορεί προαιρετικά να διατίθεται ως τετρακίνητο και με DSG7. Τέλος, ο 2λιτρος TDI με τους 190 ίππους έχει στάνταρ τόσο την τετρακίνηση όσο και το αυτόματο κιβώτιο DSG7.
Το νέο T-Roc θα ξεκινήσει τη διάθεση τον Νοέμβριο στην Ευρώπη, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα έρθουν στην ελληνική αγορά στα τέλη του 2017.