Αποκαλύφθηκε επιτέλους το πιο προηγμένο hypercar, το μοναδικό αυτοκίνητο στον κόσμο που φέρνει την τεχνολογία της F1 απευθείας στο δρόμο.
Το υβριδικό υπέρ αυτοκίνητο της Mercedes – AMG συνδυάζει τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες με έναν εσωτερικής καύσης, για μέγιστη απόδοση που θα ξεπερνάει του 1.000 ίππους. Τεχνολογία κινητήρων, μπαταριών και αναρτήσεων, όλα προέρχονται απευθείας από την F1.
Για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής, οι ηλεκτρικοί κινητήρες θα μπορούν να περιστρέφονται με 50.000 σ στροφές ανά λεπτό, όταν οι συμβατικοί δεν ξεπερνούν τις 20.000 σ.α.λ. Ταυτόχρονα, ο θερμικός κινητήρας V6 των 1.6 λίτρων, θα αποδίδει τη μέγιστη ισχύ του πάνω από τις 10.000 σ.α.λ. με κόκκινο στις 11.000.
Η κίνηση θα μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, στους εμπρός μόνο από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, ενώ ένα ηλεκτρονικό σύστημα torque vectoring θα φροντίζει για την ιδανική κατανομή της ισχύος σε κάθε τροχό ξεχωριστά.
Η Mercedes – AMG υποστηρίζει ότι παρά τη συνεργασία τεσσάρων κινητήρων και την ύπαρξη turbo στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού θα είναι ακόμα γρηγορότερη από αυτή ενός κινητήρα V8 ατμοσφαιρικής τροφοδοσίας.
Ένα εντελώς νέο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων με μηχανική λειτουργία και αυτοματοποιημένο συμπλέκτη, θα μπορεί να λειτουργεί τόσο ως αυτόματο όσο και ως χειροκίνητο, με απίστευτα γρήγορη απόκριση μέσω paddles στο τιμόνι.
Οι επιδόσεις, είναι απλώς εξωπραγματικές. Η Mercedes – AMG δεν ανακοινώνει χρόνο για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, αλλά μόνο για την 0-200 χλμ./ώρα. Η οποία ολοκληρώνεται σε 6 δλ. Από αυτό υποθέτουμε ότι για το 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται περίπου 2,4 δλ. Η τελική ταχύτητα αναφέρεται ως «μεγαλύτερη των 350 χλμ./ώρα», χωρίς όμως να προσδιορίζεται το ανώτατο όριό της.
Το αμάξωμα του Project ONE είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ενώ οι αναρτήσεις με ράβδους ώσης είναι σχεδιαστικά πολύ κοντά σε αυτές της F1. Οι τροχοί με «υβριδική» κατασκευή από αλουμίνιο και ανθρακονήματα είναι διαμέτρου 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω, με ένα μόνο κεντρικό μπουλόνι στήριξης, όπως αυτοί των αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Στο εσωτερικό τα καθίσματα είναι σταθερά προσαρμοσμένα στο πλαίσιο, ενώ τα πεντάλ και το τιμόνι με τη βασική ψηφιακή οθόνη ελέγχου ρυθμίζονται. Εσωτερικός καθρέφτης δεν υπάρχει και την θέση του έχει πάρει μια κάμερα που δίνει εικόνα όπισθεν του αυτοκινήτου στην κεντρική οθόνη.
Το υβριδικό «τέρας» των 1.000 ίππων θα έχει εκπληκτική δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας τόσο από το φρενάρισμα, όσο και από τα καυσαέρια του κινητήρα, σε βαθμό που θα ξεπερνάει το 80%. Ταυτόχρονα θα μπορεί να κινείται και ως αμιγώς ηλεκτρικό για απόσταση έως 25 χλμ., με αποτέλεσμα μηδενική έκλυση ρύπων σε αστικές διαδρομές.
Από τα 275 Project ONE που η Mercedes – AMG έχει προγραμματίσει να παράγει, δεν υπάρχει ούτε ένα απούλητο προς το παρόν. Η παραγωγή θα ξεκινήσει στο τέλος του 2018 ενώ το κόστος εκτιμάται στα 2.5 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς όμως κανείς να το γνωρίζει πραγματικά. Ίσως μάλιστα η μόνη δυνατότητα που θα έχουμε να δούμε ποτέ από κοντά το νέο δημιούργημα της Mercedes, είναι στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, στην οποία θα εκτίθεται για το κοινό από τις 14 Σεπτεμβρίου.