Με βάση το σπορ coupe μοντέλο της, η Toyota θα παρουσιάσει στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, στις 25 Οκτωβρίου, ένα πρωτότυπο targa όχημα με υβριδικό σύστημα κίνησης.
Χρησιμοποιώντας το αμάξωμα της GT86 η Toyota προτείνει ένα ανοιχτό μοντέλο με σκληρή, αφαιρούμενη οροφή, που συνδυάζει κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικό.
Η ονομασία GR HV Sports προέρχεται από την Gazoo Racing και τις λέξεις Hybrid Vehicle. Η πρώτη είναι το παρακλάδι της Toyota που αναλαμβάνει τα αγωνιστικά και σπορ project της ιαπωνικής εταιρείας.
Στο αμάξωμα της GT86 έχουν υιοθετηθεί αισθητικά στοιχεία από το αγωνιστικό TS050 της Toyota στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, όπως τα κάθετα εμπρός φώτα, καθώς και αεροδυναμικές λύσεις στο αμάξωμα. Επίσης, σύμφωνα με τις έως τώρα ανακοινώσεις, το υβριδικό σύστημα κίνησης έχει αγωνιστικά γονίδια και ο σχεδιασμός του έχει αναφορές στο TS050.
Το εσωτερικό του GR HV Sports αναπαράγει το γνωστό από την GT86 αισθητικό μοτίβο, με νέα ωστόσο τοποθέτηση διακοπτών, αναβαθμισμένα υλικά και συνδυασμό ψηφιακών με αναλογικά όργανα στο ταμπλό, στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού του. Όπως μπορούμε να δούμε δεσπόζει και πάλι στο στροφόμετρο, καθώς το μοντέλο παραμένει πιστό στο δυναμικό προσανατολισμό του.
Υπενθυμίζουμε ότι η GT86 διαθέτει δίλιτρο boxer κινητήρα ισχύος 205 ίππων και η GR HV Sports αναμένεται να ξεπερνά αρκετά αυτό το νούμερο, χάρη και στη συνεργασία ηλεκτρικού κινητήρα. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου, το οποίο λειτουργεί και ως χειροκίνητο με κλασικό μάλιστα επιλογέα, όπως μπορείτε να δείτε και στις εικόνες. Ο οποίος ενσωματώνει στη λαβή του και το διακόπτη εκκίνησης.
Προφανώς το GR HV Sports αποτελεί τον προπομπό του επόμενου σπορ coupe μοντέλου της Toyota, το οποίο θα δούμε ίσως κάποια στιγμή το 2018 σε μορφή παραγωγής. Η εταιρεία δεν δίνει περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες, ωστόσο είναι προφανές ότι η εξαιρετική βάση της GT86 παραμένει και η πίσω κίνηση αποτελεί την επιλογή της μάρκας για τα σπορ μοντέλα της. Καθώς μέσα στο 2018 θα δούμε και τη νέα Supra, που εξελίσσεται σε συνεργασία με την BMW Z4 και φυσικά η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται στους πίσω τροχούς.