Starbucks: Πώς ο νέος CEO σχεδιάζει να πετύχει ριζική αναδιάρθρωση

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Starbucks: Πώς ο νέος CEO σχεδιάζει να πετύχει ριζική αναδιάρθρωση
Ο ίδιος ελπίζει ότι με κάποιες «εύκολες» διορθώσεις στα καταστήματα των ΗΠΑ θα καταφέρει να ανατρέψει το πτωτικό κλίμα.

Μετά την ανακοίνωση για τρίτη συνεχόμενη μηνιαία πτώση στις πωλήσεις της Starbucks, ο νεοδιορισθείς CEO, Brian Niccol, αποκάλυψε περισσότερα για το πλάνο αναδιάρθρωσης της δημοφιλούς αλυσίδας καφέ ή όπως το αποκαλεί «Back to Starbucks». Ο ίδιος ελπίζει ότι με κάποιες «εύκολες» διορθώσεις στα καταστήματα των ΗΠΑ θα καταφέρει να ανατρέψει το πτωτικό κλίμα.

Το σχέδιο υπόσχεται ότι τα καταστήματα θα έχουν τη δυνατότητα να ετοιμάζουν ροφήματα για τους πελάτες σε τέσσερα λεπτά ή λιγότερο αλλά και ότι θα βελτιώσει την εφαρμογή ηλεκτρονικών παραγγελιών ώστε να είναι περισσότερο ακριβής και ως αποτέλεσμα να μειωθεί ο χρόνος αναμονής για την παραλαβή τους.

«Καθώς η Starbucks επικεντρώνεται στην ανάκαμψη, η εταιρεία για το 2025 δεν έχει ως προτεραιότητα το άνοιγμα νέων τοποθεσιών και τις ανακαινίσεις για να απελευθερώσει κεφάλαια», δήλωσε η οικονομική διευθύντρια Rachel Ruggeri.

Επιπλέον, ο Niccol σχεδιάζει να περιορίσει το «περίπλοκο» μενού και να παρέχει «λιγότερες και καλύτερες επιλογές» αλλά και την εξατομίκευση στα ποτά που προσθέτει ώρες εργασίας στο προσωπικό. Ακόμη πρόκειται μεταξύ άλλων να εφαρμόσει νέες μεθόδους marketing και καλύτερη στελέχωση των καταστημάτων. Αυτό που θα ενθουσιάσει όμως τους λάτρεις των Starbucks, είναι η επιστροφή του μαρκαδόρου με τον οποίο σημειώνεται το όνομα του πελάτη στο χάρτινο κύπελλο του καφέ το οποίο τελευταία είχε αντικατασταθεί από εκτυπωμένη ετικέτα.

Παρά την μείωση των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, η Starbucks κατέγραψε νέο ρεκόρ καταστημάτων στην Κίνα, με τον αριθμό τους να φτάνει τα 790. Στην κινεζική αγορά, οι πωλήσεις της αμερικανικής εταιρίας μειώθηκαν κατά 14%, ενώ καταγράφηκε μέση μείωση στην έκδοση αποδείξεων από τις ταμειακές μηχανές της κατά 8%, αλλά και μείωση 6% συγκριτικά στις συναλλαγές της Starbucks, με τους πελάτες της.

Παρά την καθοδική πορεία των πωλήσεων στα καταστήματά της, ο αμερικανικός κολοσσός στον τομέα του καφέ, πρόσθεσε 290 νέα καταστήματα στην κινεζική αγορά στο τέταρτο τρίμηνο, με τον αριθμό αυτό ν’ αντιστοιχεί σε ποσοστό 40% από τα 722 νέα καταστήματα που ίδρυσε η Starbucks παγκοσμίως.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Starbucks: Έχασαν τις εκτιμήσεις τα αποτελέσματα - Χρειάζεται «θεμελιώδης» αλλαγή λέει ο νέος CEO

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider