Θαύμα οικονομίας, χάρη στον κινητήρα διπλού καυσίμου βενζίνης/φυσικού αερίου, αποτελεί το νέο VW Golf 1.4 TGi. Με κατανάλωση 3,5 κιλών φυσικού αερίου ανά 100 χλμ,. απαιτεί μόλις 3 ευρώ καυσίμου για να διανύσει αυτή την απόσταση.
Το νέο Golf TGI συνδυάζει ιδανικά όλα τα πλεονεκτήματα του μοντέλου, με την κορυφαία τεχνολογία σε κινητήρες φυσικού αερίου CNG. Η Volkswagen διαθέτει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή αυτοκινήτων με φυσικό αέριο, προσφέροντας εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας και ασύγκριτη οικονομία στην χρήση.
Ο σύγχρονος κινητήρας TSi των 1.395 κ.εκ. αποδίδει 110 ίππους με μέγιστη ροπή 200 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,6’’ με τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα. Όμως το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο του συγκεκριμένου μοντέλου είναι η μέση κατανάλωση, η οποία ανέρχεται σε μόλις 3,5 κιλά φυσικού αερίου / 100 χλμ., δηλαδή κόστος 3 € / 100 χλμ.
Ο κινητήρας λειτουργεί κατά προτεραιότητα με φυσικό αέριο κίνησης το οποίο αποθηκεύεται υπό συνθήκες υψηλής πίεσης σε δύο φιάλες φυσικού αερίου CNG χωρητικότητας 7,5 κιλών η κάθε μία (σύνολο 15 κιλά) ενώ η δεξαμενή βενζίνης διατηρείται στα 50 λίτρα. Χάρη στο συνδυασμό των δύο καυσίμων προκύπτει μία εξαιρετικά εντυπωσιακή τιμή αυτονομίας η οποία ξεπερνάει τα 1.300 χλμ. εκ των οποίων τα 430 χλμ. με φυσικό αέριο. Η εναλλαγή των δύο καυσίμων γίνεται αυτόματα και χωρίς να γίνεται ουσιαστικά αντιληπτή από τον οδηγό ενώ ο πίνακας οργάνων διαθέτει ένδειξη καυσίμου τόσο για το CNG όσο και για τη βενζίνη.
Ο κινητήρας 1.4 TGI 110 PS συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.
Το νέο Golf TGI διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα και είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας με τιμή από 21.800€. Να υπενθυμίσουμε ότι στην Αττική λειτουργούν τέσσερα πρατήρια ανεφοδιασμού με φυσικό αέριο, στη Θεσσαλονίκη δύο και από ένα στη Λαμία, στο Βόλο και στη Λάρισα.