Από την πρώτη της παρουσίαση το 1975, η Honda Gold Wing έχει καθιερωθεί ως η απόλυτη λύση για ταξίδι σε δύο τροχούς. Μεγαλώνοντας μέσα στις τελευταίες δεκαετίες σε διαστάσεις και κυβισμό κινητήρα, δημιούργησε ένα απαράμιλλο όνομα σε επίπεδο πολυτέλειας, ποιότητας και άνεσης, όνομα που διατηρείται μέχρι και σήμερα.
Η ομάδα εξέλιξης που ανέλαβε να διαμορφώσει το μέλλον της Gold Wing, αποφάσισε, να προχωρήσει σε ριζοσπαστικές λύσεις αντί να ακολουθήσει την πεπατημένη. Έτσι, για το 2018 η GL1800 Gold Wing χαράζει μία νέα πορεία και αποκτά εντελώς νέα μορφή.
Σχεδιασμένη εξαρχής, η νέα Honda Gold Wing είναι πιο συμπαγής και ελαφριά. Ο περίφημος εξακύλινδρος boxer κινητήρας της έχει τώρα 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι (Throttle By Wire), 4 προγράμματα οδήγησης, κατ’ επιλογήν Σύστημα Ελέγχου Ροπής (HSTC) και Hill Start Assist. Το νέο πλαίσιο περιλαμβάνει αλουμινένιο σκελετό, ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και μονόμπρατσο Pro-Arm ψαλίδι πίσω, με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη απόσβεση και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου πίσω.
Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται προηγμένο σύστημα πολυμέσων με λειτουργία Apple CarPlay και GPS, ηλεκτρική ζελατίνα, έξυπνο κλειδί (Smart Key) θερμαινόμενα grips και σέλα. Διαθέσιμο θα είναι επίσης και το ολοκαίνουριο, τρίτης γενιάς, 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT), μία αποκλειστικότητα της Honda.
Χάρη στο νέο περιμετρικό αλουμινένιο πλαίσιο, τον πιο συμπαγή κινητήρα και το εμπρός σύστημα με διπλά ψαλίδια που διαχωρίζει τις λειτουργίες της διεύθυνσης και της ανάρτησης, το μεγαλύτερο ίσως νέο που φέρνει η τελευταία γενιά Gold Wing είναι η μείωση του βάρους της κατά 48 κιλά στη βασική έκδοση. Από 413 κιλά πλέον ζυγίζει 379, μια εξαιρετικά σημαντική βελτίωση τόσο για τη συνολική ευκολία οδήγησης, όσο και για τις επιδόσεις και την κατανάλωση.
Παρά την αύξηση της ισχύος του τεράστιου κινητήρα των 1.833 κ.εκ. στους 127 ίππους, η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,6 λίτρα/100 χλμ. και έτσι η Honda μείωσε ελαφρά και την χωρητικότητα του δοχείου καυσίμου στα 21,1 λίτρα, χωρίς όμως να επηρεαστεί η αυτονομία.
Να σημειώσουμε τέλος ότι η Gold Wing προσφέρεται πλέον σε δύο εκδόσεις, την απλή και την Tour, με τη δεύτερη να έχει ένα αξιοσημείωτα μεγάλο top case στο πίσω μέρος, στηρίγματα συνεπιβάτη και τη δυνατότητα εξοπλισμού με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.