H BMW αναβάθμισε τις προβλέψεις κερδοφορίας της για το 2017, παρά τις επενδύσεις δισεκατομμυρίων ευρώ, που πραγματοποιεί στους τομείς της ηλεκτροκίνησης και της αυτόνομης οδήγησης. Ο όμιλος από τη Βαυαρία κατέγραψε από τις αρχές της χρονιάς έως τα τέλη Σεπτεμβρίου σχεδόν 8,5 δις ευρώ κέρδη προ φόρων, που αντιστοιχούν σε 9,6% αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2016.
Η εταιρεία θα λανσάρει συνολικά τη διετία 2017 – 2018 περίπου 40 νέα και ανανεωμένα μοντέλα με τα λογότυπα της BMW, της MINI και της Rolls-Royce. Τα περιθώρια κέρδους της ανέρχονται σε 9,1%, ενώ ο κύκλος εργασιών της το πρώτο εννεάμηνο του έτους ανήλθε σε 64,7 δις ευρώ (+2,3% σε σχέση με πέρυσι).
Μεταξύ των νέων λανσαρισμάτων θα υπάρχουν και αρκετά μοντέλα της μεγάλης κατηγορίας, επειδή οι συγκεκριμένοι πελάτες παραγγέλνουν υψηλής αξίας πρόσθετους εξοπλισμούς. Για παράδειγμα, μέχρι το 2020 θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από τη BMW η νέα σειρά 8 και το θηριώδες SUV X7, που βρίσκεται μία κατηγορία πάνω από τις Χ5 και Χ6.
Η αύξηση της κερδοφορίας της BMW περνά και μέσα από τη μείωση του λειτουργικού της κόστους. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο θα μειώσει τον αριθμός των διαφόρων τύπων τιμονιών και καθισμάτων, ώστε να απλοποιηθεί η διαδικασία παραγωγής των οχημάτων και να συμπιεστεί το κόστος της. Επίσης προβλέπεται εξοικονόμηση χρημάτων από την αγορά εξαρτημάτων και πρώτων υλών, μάλιστα σε αυτόν τον τομέα πραγματοποιεί η BMW κοινές παραγγελίες με την ανταγωνίστρια Daimler, για να πετύχει πιο συμφέρουσες τιμές.
Ωστόσο οι σχέσεις μεταξύ των δύο ομίλων δεν βρίσκονται στην καλύτερή τους φάση μετά τις κατηγορίες περί δημιουργίας καρτέλ, που έχουν απαγγείλει εναντίον τους οι αρμόδιες Αρχές της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Μάλιστα, οι υπεύθυνοι της ΕΕ πραγματοποίησαν τον Οκτώβριο έρευνες στην έδρα της BMW και ακολούθως έπραξαν το ίδιο με τις Daimler, VW και Audi.