Για έκτη συνεχή χρονιά αναδείχθηκε η Audi ως η «καλύτερη Ευρωπαϊκή μάρκα αυτοκινήτου» σε έρευνα αξιοπιστίας του έγκριτου αμερικανικού περιοδικού Consumer Reports. Σε αυτήν συμμετείχαν εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες του περιοδικού, οι οποίοι ψηφίζουν με κριτήριο τις προσωπικές εμπειρίες τους από τη χρήση του δικού τους αυτοκινήτου.
Η συγκεκριμένη έρευνα δεν περιορίζεται ωστόσο μόνον στην αξιολόγηση της κάθε μάρκας με βάση την ποιότητα και την αξιοπιστία των μοντέλων της. Οι συμμετέχοντες αναφέρουν επίσης τα προβλήματα, που παρουσίασε το αυτοκίνητό τους κατά τον προηγούμενο χρόνο, τα οποία συνεκτιμούνται και συνυπολογίζονται για τη διαμόρφωση της τελικής κατάταξης. Μάλιστα, τα αποτελέσματα της έρευνας καλύπτουν τρεις γενιές κάθε μοντέλου και όχι μόνον π.χ. την τελευταία, οπότε έχουν διαχρονικό χαρακτήρα.
Εφέτος βασίστηκε η έρευνα σε στοιχεία περίπου 640.000 αυτοκινήτων, ενώ η τελική κατάταξη εκφράζει τα ποιοτικά και τα λειτουργικά χαρακτηριστικά κάθε μοντέλου, όπως επίσης την εικόνα του σε καθημερινή χρήση σε βάθος χρόνου. Δείγμα των κορυφαίων ποιοτικών προδιαγραφών της Audi αποτελεί το γεγονός, ότι και τα οκτώ μοντέλα της που αξιολογήθηκαν από το Consumer Reports, δηλαδή τα Α3, Α4, Α6, Α8, Q3, Q5, Q7 και ΤΤ χαρακτηρίστηκαν ως «προτεινόμενα για αγορά».
Ετσι δικαιολογείται απόλυτα και η δήλωση του Διευθυντή Διασφάλισης Ποιότητας της Audi, Βέρνερ Τσίμερμαν, ότι «το συγκεκριμένο αποτέλεσμα στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα στους πελάτες μας: Η ποιότητα αποτελεί βασικό προτέρημα της Audi».