Καμία άλλη μονάδα παραγωγής αυτοκινήτων στον πλανήτη δεν αποπνέει την αύρα και τη λάμψη του Μαρανέλο. Στο «μαιευτήριο» όλων των Ferrari συμβιώνουν εδώ και 70 χρόνια το μεράκι και η επιστημοσύνη, οι χειροποίητες εργασίες και οι τεχνολογίες αιχμής. Στο ίδιο μέρος, όπου ξεκίνησε να κατασκευάζει ο Enzo Ferrari τα πρώτα supercars με σήμα το όρθιο αλογάκι, «γεννιούνται» κάθε χρόνο γύρω στα 8.400 αστραφτερά αυτοκίνητα, αν και η ζήτηση εκτιμάται πολλαπλάσια σε παγκόσμιο επίπεδο και οι χρόνοι αναμονής ξεπερνούν το έτος.
Το εργοστάσιο στο Μαρανέλο έχει μπει εδώ και καιρό σε φάση ρομποτικών διαδικασιών, ωστόσο ένα μέρος της παραγωγής εξακολουθεί να πραγματοποιείται χειροποίητα. Ο Διευθυντής Παραγωγής της Ferrari, Vincenzo Regazzoni, ξενάγησε στις εγκαταστάσεις του Ιερού Ναού όλων των φίλων της αυτοκίνησης το βρετανικό περιοδικό τεχνολογίας Wired και αποκάλυψε όλες τις φάσεις τοκετού μίας 488 GTB, LaFerrari, κλπ.
Οι κινητήρες κατασκευάζονται από δύο διαφορετικά κράματα αλουμινίου, γιατί –σύμφωνα με τον Regazzoni- «είναι η καρδιά, η ψυχή του αυτοκινήτου». Ο διάδρομος παραγωγής υποδιαιρείται σε τρία τμήματα. Στο πρώτο ενσωματώνονται τα ηλεκτρικά κυκλώματα με τη συνδρομή ρομπότ, αλλά και οκτώ αυτόνομων οχημάτων για τη μεταφορά υλικών πάνω σε μαγνητικές ράγες.
Ακολούθως μοντάρονται οι τροχοί, οι προφυλακτήρες και το παρμπρίζ. Στο τρίτο και τελευταίο τμήμα βρίσκεται στο επίκεντρο ο θάλαμος επιβατών, όπως π.χ. οι επενδύσεις, τα καθίσματα, οι οροφές, ενώ πολλές από τις εργασίες γίνονται χειροποίητα σε στενή συνεργασία ανθρώπων και μηχανών.
Στο τέλος πραγματοποιούνται όλες οι απαιτούμενες ρυθμίσεις με χειρουργική ακρίβεια και το αυτοκίνητο είναι έτοιμο, να ξεκινήσει το ταξίδι του με προορισμό τον τυχερό ιδιοκτήτη του.