Αλλάζει τα δεδομένα στην κατανάλωση το deal Glaxo - Pfizer

Γιάννης Δεβετζόγλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αλλάζει τα δεδομένα στην κατανάλωση το deal Glaxo - Pfizer
Μία νέα φαρμακευτική εταιρεία που θα παράγει καταναλωτικά προϊόντα δημιουργείται με τη συγχώνευση των αντίστοιχων κλάδων Glaxo και Pfizer.

Σε δύο εταιρείες διασπάται η GlaxoSmithKline, μετά τη συμφωνία για συγχώνευση των κλάδων καταναλωτικών προϊόντων με τη Pfizer. Η νέα εταιρεία που θα προκύψει, θα έχει ετήσιο τζίρο περίπου 12,7 δισ. δολάρια.

Η Glaxo θα κατέχει το 68% της κοινοπραξίας και ως εκ τούτου θα αναλάβει το management. Με την ανακοίνωση του deal, η μετοχή της Glaxo στη Βρετανία έκανε άλμα 7,8%.

Οι δύο εταιρείες κατέχουν πολλά μη φαρμακευτικά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, όπως συμπληρώματα διατροφής, περιποίηση δέρματος, στοματική υγεία κ.ά.

Στο ρόστερ τους περιλαμβάνονται η οδοντόκρεμα Aquafresh και το διάσημο Viagra, και η συγχώνευσή τους αναμένεται να αλλάξει τις ισορροπίες στις αγορές στις οποίες δραστηριοποιούνται.

Όπως δήλωσαν στελέχη της GSK, το πλάνο προβλέπει τη δημιουργία δύο ξεχωριστών εταιρείωνμε έδρα τη Βρετανία. Η μία θα επικεντρώνεται στα φαρμακευτικά προϊόντα και τα εμβόλια και άλλη, η οποία θα έχει ως αντικείμενο τα φαρμακευτικά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης. Η συγχώνευση αναμένεται να ολοκληρωθεί σε τρία χρόνια.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider