Με την αύρα του Βορείου Αιγαίου ολοκληρώθηκε το 8ο διεθνές Συνέδριο Στρατηγικού Καινοτόμου Μάρκετινγκ και Τουρισμού (ICSIMAT 2019) που διοργάνωσε το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, στη Χίο, στις Οινούσσες και στη Μυτιλήνη.
Η Διεθνής Διαφάνεια Ελλάδος, έχοντας θέσει υπό την αιγίδα της το εν λόγω Συνέδριο, εκπροσωπήθηκε από τη γενική γραμματέα Ζέφη Νικολάου, η οποία παρουσίασε στην αίθουσα του CHIOS CHANDRIS HOTEL τους στόχους και τις δράσεις της οργάνωσης μέσα από τη θεματική «Economic Development Hand in Hand with Business Ethics» και κατέστησε σαφές ότι είναι μονόδρομος για το νέο «επιχειρείν» η επιστροφή στις ηθικές αξίες.
Στο πλαίσιο του εν λόγω συνεδρίου, περισσότεροι από 150 σύνεδροι, από όλον τον κόσμο παρουσίασανσημαντικές ερευνητικές εργασίες από τον χώρο του τουρισμού, του μάρκετινγκ, του μάνατζμεντ, της επικοινωνίας και των νέων τεχνολογιών.
Από τον επιχειρηματικό κόσμο μίλησαν, υπό τον συντονισμό του κ. Γιώργου Σαρρή, Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου των Enterprises Shipping and Trading, οι κ.κ. Γιώργος Πατέρας, Πρόεδρος του Ελληνικού Ναυτικού Επιμελητηρίου, Αλεξάνδρα Πίττα-Χαζάπη από το Μέλι Αττικής, Ανδρέας Παπαχριστόπουλος, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ), Σωζία Μάρτη, Διευθύντρια Μάρκετινγκ του Pesto Aίγινα, Ιωάννης Καμπούρης από την Εlawon, Δημήτριος Χρήστου, Διευθυντής της GS1, Γιάννης Βασιλειάδης, ΚΥΑΝΑ επαγγελματικά προϊόντα κομμωτηρίου, Αli Nurman, Διευθυντής για την τουριστική στρατηγική μάρκετινγκ του Υπουργείου Τουρισμού για την Ινδονησία, Μαρία Γιαννακάκη, Διευθύντρια Έρευνας και Ανάπτυξης των Μαστίχα Shops, Φωτεινή Μπίτρου, της Purefitness Αίγινα, Ελένη Σία από την Citrus Κάμπος Χίου.