Οδηγίες για το πως οι πολίτες θα επιλύσουν τυχόν προβλήματα με την αίτηση τους για το Voucher των 200 ευρώ, δίνει ο ΟΠΕΚΑ με ανακοίνωση του.
Οι ενδιαφερόμενοι, σύμφωνα με το δελτίο Τύπου, μπορούν να εισέρχονται στo Help Desk του προγράμματος. Στον σύνδεσμο αυτό θα διαπιστώσουν ότι υπάρχει και τηλεφωνική υποστήριξη.
Το καλύτερο βεβαίως, σύμφωνα με τον ΟΠΕΚΑ, είναι να συμπληρώνουν τη φόρμα επικοινωνίας δικαιούχου, περιγράφοντας το πρόβλημά τους γραπτά, ώστε να δίνεται η κατάλληλη απάντηση με στοχευμένο τρόπο.
Η ανακοίνωση καταλήγει πως το πρόγραμμα Ψηφιακή Μέριμνα υλοποιείται από την Κοινωνία της Πληροφορίας, άρα ο ΟΠΕΚΑ δεν μπορεί να παρέχει πληροφορίες σχετικά με οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιάζεται στις αιτήσεις των δυνάμει ωφελούμενων πολιτών.