Ο Clooney και πάλι «στα δίχτυα» της Nespresso

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ο Clooney και πάλι «στα δίχτυα» της Nespresso

Το άρωμα του ξεχωριστού καφέ διαχέεται στο χώρο της κομψής Nespresso Boutique της οδού Regent στο Λονδίνο, την ώρα που οι πελάτες παίρνουν μια γεύση από τις ξεχωριστές ποικιλίες Nespresso. Όλα δείχνουν πως πρόκειται για ένα συνηθισμένο απόγευμα μέχρι τη στιγμή που το βλέμμα του George εντοπίζει την γοητευτική γυναικεία παρουσία με το κόκκινο να πλησιάζει κρατώντας μια κούπα καφέ Nespresso.

Το ζεστό χαρμάνι είναι η αφορμή για την κουβέντα, τα ηλεκτρισμένα βλέμματα τους όμως γίνονται η αιτία που ο George θα χρειαστεί να διατρέξει τα σκοτεινά κι επικίνδυνα δρομάκια του Λονδίνου και να ζήσει ένα βράδυ πολύ πιο «περιπετειώδες» από όσο φανταζόταν.

Μόνο όταν βρίσκεται στα χέρια των δύο μπράβων συνειδητοποιεί πως η εντυπωσιακή παρουσία δεν ήταν άλλη από την γυναίκα του Αφεντικού. Ακόμα και τότε όμως δεν φαντάζεται το αντάλλαγμα που θα του ζητηθεί για να επανορθώσει. Ίσως βέβαια κα το ίδιο το Αφεντικό να μην μπορεί υπολογίσει πόσο ανθεκτικός θα αποδειχτεί ο George προκειμένου να διατηρήσει τις αγαπημένες του κάψουλες Nespresso.

Όταν καταφέρνει να δραπετεύσει από το πορτ μπαγκάζ του πολυτελούς αυτοκινήτου και τα χέρια των μπράβων και επιστρέφει σπίτι έχει πια ξημερώσει. Το μόνο που μπορεί να τον ηρεμήσει πια δεν είναι άλλο από τη γεύση ενός πρωινού Nespresso. Από την πρώτη κιόλας γουλιά οφείλει να παραδεχτεί πως… «δεν θα άλλαζε τίποτα» από τη Nespresso εμπειρία του!

Εδώ και δέκα χρόνια παρακολουθούμε τον George Clooney να προασπίζεται τον Nespresso του με κάθε τρόπο, έχοντας καταφέρει να συνδέσει την γοητεία του με την αξεπέραστη γεύση του καφέ.

Αυτό ακριβώς κάνει και στο λανσάρισμα της τελευταίας του σύμπραξης με την εταιρεία, παρουσιάζοντας μας την πιο επεισοδιακή και χιουμοριστική έως σήμερα καμπάνια.

Σε συνεργασία με τον Ian McShane, γνωστό από τους «Πειρατές της Καραϊβικής» και το «Deadwood», ο οποίος παίρνει το ρόλο του Αφεντικού, ο Clooney τσαλακώνεται ακόμα μια φορά για να απολαύσει τον καφέ του και φυσικά καταφέρνει όχι μόνο να βγει νικητής από την μάχη, αλλά και να μας εντυπωσιάσει.

Όπως εξηγεί άλλωστε κι ο Alfonso Gonzales, Επικεφαλής του Τμήματος Πελατών της Nespresso: «η σχέση μας με τον George δυναμώνει με τα χρόνια και στη δωδέκατη καμπάνια μας μαζί του, δημιουργήσαμε ένα σενάριο που τον παρουσιάζει στα καλύτερά του. Είναι ένας πραγματικός συνεργάτης μας και στην ταινία αυτή βλέπουμε μέχρι που μπορεί να φτάσει για την ασύγκριτη εμπειρία Nespresso».

Όσο για τον ίδιο τον Clooney, όταν ρωτήθηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων για τη σταθερή του συνεργασία με τη Nespresso, δήλωσε: «πάντα αναζητάμε τον τρόπο που θα πάμε την ιστορία στο επόμενο επίπεδο και στην τελευταία ταινία πιστεύω ότι μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως είναι η πιο περιπετειώδης έως τώρα. Με μια προσέγγιση που στηρίζεται πιο πολύ στο χαρακτήρα της ιστορίας και ιδανική δόση χιούμορ, η καμπάνια αποκτά πραγματικά νέα διάσταση».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider