Tο Blu 2.0 είναι μια Εξελιγμένη Συσκευή η οποία φέρει νέα τεχνολογία κεραμικής κάψουλας εξασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό ανώτερη εμπειρία απόλαυσης, ευκολία στη χρήση και μεγαλύτερη διάρκεια μπαταρίας. Η συσκευή χαρακτηρίζεται από κομψό και premium σχεδιασμό, τόσο σε μαύρο χρώμα, όσο και στο Νέο εντυπωσιακό χρώμα sky blue σε γαλάζια απόχρωση. Οι μαγνητικές κάψουλες blu 2.0 σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν στους ενήλικους ατμιστές, αδιάκοπη εμπειρία ατμίσματος, χάρη στην τέλεια εφαρμογή στη συσκευή. Η νέα κεραμική τεχνολογία θέρμανσης τεχνολογίας PURLAVA, επιτρέπει την καλύτερη θέρμανση του υγρού εξασφαλίζοντας ομοιόμορφη εμπειρία καθ’ όλη τη διάρκεια του ατμίσματος, ενώ η γκάμα των γεύσεων περιλαμβάνει πλέον 10 γεύσεις με υψηλή ένταση νικοτίνης 1.6%, μεσαία ένταση 0.8% ή και καθόλου νικοτίνη 0%.
Από τις αρχές Απριλίου, το BLU είναι διαθέσιμο και σε Ηλεκτρονικό Τσιγάρο Μιας Χρήσης, με το Blubar σε 11 απολαυστικές γευστικές επιλογές διασφαλίζοντας άτμισμα με εγγύηση ποιότητας και ασφάλειας από τη Νο.1 Μάρκα στην Ελλάδα. Φρουτένιες γεύσεις με μία πρακτική συσκευή που περιέχει 2ml υγρό και προσφέρει έως 600 puffs!
Χαρακτηριστικό της αναγνώρισης που έτυχε το νέο Blubar, είναι ότι σε 4 μόλις μήνες από την κυκλοφορία του, αναδείχθηκε Νο1 στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών και σε αυτήν την κατηγορία.
Η Imperial Brands Hellas δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά εδώ και 40 χρόνια προσφέροντας προϊοντικές προτάσεις που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των ενήλικων καπνιστών και ατμιστών, τόσο στα παραδοσιακά καπνικά προϊόντα με μάρκες όπως το Davidoff, JPS, Golden Virginia και Rizla, όσο και στα ηλεκτρονικά με το Blu και τα Θερμαινόμενα με τη συσκευή Pulze και τις ράβδους θερμαινόμενου καπνού iD. O Νίκος Νικηφορίδης, Γενικός Διευθυντής Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας της Imperial Brands Hellas, δηλώνει: «Η ανταπόκριση των Ελλήνων καταναλωτών στις επιλογές προϊόντων νέας γενιάς που προσφέρουμε, μας τιμά ιδιαίτερα και μας γεμίζει αισιοδοξία να συνεχίσουμε, επενδύοντας συστηματικά, τόσο στην απόλαυση, όσο και στην ασφάλεια και την ποιότητα προϊόντων με δυνητικά μειωμένο κίνδυνο για την υγεία. Σηματοδοτούμε το αύριο μιας ισχυρής επιχείρησης, χαράζοντας τον δρόμο για ένα πιο υγιές μέλλον!»