Forbes: «Χρυσωρυχείο» οι αναρτήσεις των Μέσι και Ρονάλντο

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Forbes: «Χρυσωρυχείο» οι αναρτήσεις των Μέσι και Ρονάλντο

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο και ο Λιονέλ Μέσι έχουν περισσότερους από 500 εκατ. followers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρόκειται για τους πιο εμπορικούς ποδοσφαιριστές στον κόσμο, με τις ομάδες τους, τη Ρεάλ και τη Μπαρτσελόνα να είναι οι πιο επιτυχημένες της δεκαετίας, κερδίζοντας και οι δύο μαζί επτά τελικούς του Champions League.

Και οι δύο παίκτες έχουν πολύ υψηλά κέρδη από τις συμφωνίες τους με τους χορηγούς που υπολογίζονται στα 47 εκατ. δολάρια ετησίως για τον Ρονάλντο και 27 εκατ. δολάρια για τον Μέσι.

Και οι δύο αύξησαν την εμπορική αξία των συνεργατών τους, ιδιαίτερα των «αθλητικών γιγάντων» Nike και Adidas, μέσω των αναρτήσεών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο Ρόναλντο συνεργάζεται με τη Nike από το 2003, ενώ ο Μέσι είναι το πρόσωπο της Adidas από το 2006. Και οι δύο έχουν συμβόλαια εφ' όρου ζωής.

Οι δύο ποδοσφαιριστές ανεβάζουν την αξία και των εμπορικών τους «αντιπάλων» με τις αναρτήσεις τους. Το λογότυπο της Nike τραβάει τα βλέμματα κάθε φορά που ο Μέσι ποστάρει κάτι φορώντας την εμφάνιση της Μπαρτσελόνα, λόγω της συμφωνίας του Συλλόγου με τη Nike. Το ίδιο συμβαίνει και με τον Ρονάλντο και τη Ρεάλ Μαδρίτης η οποία έχει συμφωνία με την Adidas, γεγονός που κάνει τις «τρεις ρίγες» του brand ακόμα πιο δημοφιλείς όταν ο Ρονάλντο κάνει αναρτήσεις. Εν ολίγοις: Ο Ρονάλντο έφερε στην Adidas κέρδη 216 εκατ. δολαρίων και ο Μέσι στη Nike κέρδη 111 εκατ. δολαρίων μόνο τους τελευταίους 12 μήνες.

H Hookit μέτρησε τις αλληλεπιδράσεις και τις προβολές που είχαν τα βίντεο που ανέβασαν οι δύο αθλητές στους προσωπικούς λογαριασμούς τους στο Facebook, το Instagram και το Twitter και τις αναδημοσιεύσεις με hashtags, mentions ή εικόνες σε φωτογραφίες / βίντεο των χορηγών. Η Hookit χρησιμοποιεί μεθόδους για να δώσει μια χρηματική αξία στις αντιδράσεις των εκατομμυρίων ακολούθων των δημοφιλών αθλητών στα social media.

Ο Ρονάλντο έκανε 263 αναρτήσεις τον προηγούμενο χρόνο μόνο για έναν από τους χορηγούς του. Τα ποστ δημιούργησαν 591 εκατομμύρια «αντιδράσεις» στα social media και η αξία τους υπολογίζεται στα 1,8 εκατ. δολάρια ανά ανάρτηση για χορηγούς όπως η Nike, η EA Sports και η Herbalife.

Ο Νέιμαρ ήταν εξίσου δραστήριος στα social media με 205 promoted αναρτήσεις. Τα ποστ του Νέιμαρ προκάλεσαν 317 εκατ. αλληλεπιδράσεις για χορηγούς όπως η Nike,η Gillette και η Beats. Ο Μέσι είχε 91 χορηγούμενες αναρτήσεις με 119 εκατ. «αντιδράσεις» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο ΛεΜπρόν ήταν ο κορυφαίος Αμερικανός αθλητής με 69 ποστ αξίας 30,5 εκατ.δολαρίων.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider