Σεν Ουάνγκ (Honor): Στόχος μας η χαμηλή και μεσαία κατηγορία κινητών

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Σεν Ουάνγκ (Honor): Στόχος μας η χαμηλή και μεσαία κατηγορία κινητών

Στόχο να συστηθεί «για τα καλά» στην ελληνική αγορά και να καθιερώσει τη θέση της στην χαμηλή και μεσαία κατηγορία κινητών έχει βάλει η θυγατρική της Huawei, Honor, η οποία διαχωρίζει όλο και περισσότερο τον τελευταίο καιρό τη θέση της από την μητρική εταιρεία αναφέρει σε συνέντευξή του στο insider.gr ο country manager της Honor για την Ελλάδα, Σεν Ουάνγκ (Shen Wang). Ο στόχος μάλιστα, όπως ομολογεί ο κ. Ουάνγκ μοιάζει να επιτυγχάνεται αφού η νέα συσκευή Honor 10 που λάνσαρε πριν από λίγο καιρό στο Λονδίνο έχει καταφέρει να κερδίσει ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 20% στην κατηγορία τιμής 450-550 ευρώ καθώς και την εκτίμηση του καταναλωτικού κοινού με τα «ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά και το κομψό design της».

Για το μέλλον, όπως αναφέρει η εταιρεία ετοιμάζει να μας συστήσει ένα νέο έξυπνο κινητό, να αυξήσει τα κανάλια διάθεσης στην ελληνική αγορά συνάπτοντας νέες συνεργασίες αλλά και να εμπλουτίσει την γκάμα των προϊόντων της φέρνοντας εντός ελληνικών συνόρων τα περισσότερα εκ των μοντέλων που κυκλοφορούν ήδη στην Κίνα.

Πρόσφατα λανσάρατε μια νέα συσκευή στο Λονδίνο, το Honor 10. Πώς πάνε οι πωλήσεις της μέχρι στιγμής;

Το Honor 10, το οποίο λανσάραμε πρόσφατα, πουλάει πολύ καλά μέχρι στιγμής. Το μερίδιο αγοράς της συσκευής στην ελληνική αγορά φτάνει το 20% μεταξύ των συσκευών αντίστοιχης κατηγορίας τιμής δηλαδή από 450 έως 550. Ο λόγος που το αγκάλιασε το κοινό είναι γιατί έχει άκρως ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά και design σε ενδιαφέρουσα τιμή. Η εν λόγω συσκευή βέβαια κινείται εξίσου καλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ικανοποιητικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι πάνε και τα άλλα δύο μοντέλα, Honor 9 και Honor 7x ειδικά αν λάβουμε υπόψη μας ότι ο ανταγωνισμός σε χαμηλότερης τιμής συσκευές είναι πολύ μεγάλος.

Βέβαια οι πωλήσεις αναμένουμε να βελτιωθούν κατά την περίοδο των εκπτώσεων με τις προωθητικές ενέργειες που σκεφτόμαστε θα κάνουμε τόσο κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών όσο και τον Σεπτέμβριο με την επιστροφή στο σχολείο.

Όσον αφορά στα νέα μοντέλα, αναμένουμε να δούμε κάτι σύντομα από εσάς για παράδειγμα στην IFA 2018 στο Βερολίνο;

Ναι στην IFA θα έχουμε δικό μας περίπτερο όπου και θα παρουσιάσουμε στην ευρωπαϊκή αγορά το Honor Play το οποίο έχει ήδη κυκλοφορήσει στην Κίνα στα μέσα Ιουνίου και μέχρι τώρα κινείται πολύ καλά.

Η νέα συσκευή έχει βελτιωμένο design και πολύ καλές αποδόσεις χάρη στο νέο chipset που περιλαμβάνει και όπως μαρτυρά το όνομά της είναι ιδανική για τους gamers. Έχει μεγάλη οθόνη 6,3 ίντσες με ανάλυση 1080X2340 pixels, οκταπύρηνο επεξεργαστή Kirin 970, τον καλύτερο που έχουμε αυτή τη στιγμή και έρχεται με 4 GB RAM και χώρα αποθήκευσης 64 GB επεκτάσιμο με microSD στα 256GB και επεξεργαστή γραφικών ARM Mali-G72 MP. Το κινητό διαθέτει dual κάμερα 16MP και 2MP με λειτουργίες Τεχνητής Νοημοσύνης, εμπρόσθια κάμερα 16MP, αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων, WiFi 802.11ac, Bluetooth 4.2, GPS, μπαταρία 3750mAh και λειτουργικό σύστημα Android 8.1 OS με EMUI 8.2. Πρόκειται για το πρώτο smartphone που υιοθετεί την τεχνολογία GPU Turbo για αυξημένη απόδοση στην επεξεργασία των γραφικών έως και κατά 60%, καταφέρνοντας να ξεχωρίζει πληθώρα στοιχείων που αφορούν καθαρά το gaming, όπως πυροβολισμούς, εκρήξεις και κουνήματα. Σε συνδυασμό μάλιστα με τον τρισδιάστατο ήχο προσφέρει πολύ καλύτερη εμπειρία gaming από πολλά άλλα μοντέλα.

Πιστεύετε ότι υπάρχει χώρος για game smartphones στην ελληνική αγορά;

Πάντα στην αγορά υπάρχει χώρος για κινητά που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, καλύτερες επιδόσεις στην φωτογραφία, gaming και άλλα;

Ποιος ο λόγος που παρατηρούνται μεγάλα χρονικά διαστήματα μεταξύ του λανσαρίσματος των νέων μοντέλων στην κινεζική αγορά και στην ευρωπαϊκή;

Το γεγονός ότι λανσάρουμε τα μοντέλα στην Ελλάδα αρκετά αργότερα από την Κίνα οφείλεται στην πολύ πρόσφατη δραστηριοποίησή μας την ελληνική αγορά. Επισήμως ξεκινήσαμε τις επιχειρήσεις μας στην Ελλάδα μόλις τον Μάρτιο με αποτέλεσμα να έχουμε ήδη καθυστερήσει στα προηγούμενα μοντέλα. Ο στόχος μας αυτή τη στιγμή είναι να καταφέρουμε να φέρουμε σταδιακά όλο το πορτφόλιο της Honor στην Ελλάδα ώστε στο μέλλον να εναρμονιστούμε χρονικά με τις λοιπές αγορές.

Μιας και αναφέρατε την έναρξη των δραστηριοτήτων στην Ελλάδα μπορείτε να μας πείτε λίγα περισσότερα σχετικά με την δομή της εταιρείας. Πόσα άτομα απασχολεί μέχρι στιγμής ποιες οι δραστηριότητές σας και ποια τα σχέδιά σας για το μέλλον;

Μέχρι στιγμής στα γραφεία της Honor στην Ελλάδα είμαι εγώ ως country manager και ο κύριος Δημήτρης Ριζόγλου στη θέση του Marketing Manager υπεύθυνος για τις προώθηση των προϊόντων. Η ομάδα δεν αναμένεται να διευρυνθεί φέτος. Ωστόσο δεν ασχολούμαστε μόνο οι δυο αυτοί άνθρωποι με την εταιρεία, έχουμε μια ολόκληρη ομάδα στον διανομέα μας την TCCM έξι ατόμων που απασχολούνται αποκλειστικά για την Honor. Μέχρι στιγμής μάλιστα συστεγαζόμαστε με την Huawei, παρότι διαφορετικά business units λειτουργούμε σαν μια εταιρεία σε κάποιους τομείς. Η αποστολή μας για φέτος ήταν να δημιουργήσουμε μια ομάδα στην Αθήνα κι ένα ισχυρό δίκτυο συνεργατών. Η διεύρυνση του παραπάνω σχήματος δεν είναι κάτι που περιλαμβάνεται στα άμεσα σχέδιά μας.

Μιας και αναφερθήκατε στο δίκτυο συνεργατών σας, θεωρείτε ότι έχετε καλύψει τα κανάλια διανομής σας, συνεργάζεστε δηλαδή με όλους τους μεγάλους παίκτες της Ελληνικής αγοράς κι αν όχι σκοπεύετε να επεκταθείτε περαιτέρω και σε αυτόν τον τομέα;

Αυτή τη στιγμή είμαστε ικανοποιημένοι με την πρόοδο που έχει κάνει η TCCM σε αυτό το κομμάτι. Ήδη έχουμε συνάψει συνεργασία κι έχουμε τοποθετήσει τα προϊόντα μας στα καταστήματα των βασικών παικτών της ελληνικής αγοράς.

Ποιοι είναι οι στόχοι σας για την τρέχουσα χρονιά;

Βασικός στόχος μας είναι να συστήσουμε την Honor στην ελληνική αγορά, να κάνουμε τους καταναλωτές να μάθουν ποια είναι η Honor και στη συνέχεια να ενισχύσουμε τις δυνατότητές μας στήνοντας μια ολοκληρωμένη βάση για τις επιχειρήσεις μας στην Ελλάδα. Οπότε για αρχή αν επικοινωνήσουμε την εταιρεία μας με τον δικό μας τρόπο στους καταναλωτές.

Μπορείτε να μας προσδιορίσετε λίγο την έννοια της φράσης «με τον δικό μας τρόπο»;

Σαν εταιρεία δεν ακολουθούμε τους παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας, προσανατολιζόμαστε κυρίως στην διαδικτυακή προώθηση αλλά και στην αλληλεπίδραση με τους φανατικούς μας πελάτες, ώστε να γίνουν αυτοί πρεσβευτές των πλεονεκτημάτων της Honor στο ευρύ κοινό, να διαδοθεί το brand από στόμα σε στόμα που λέμε. Το μοντέλο αυτό δεν το χρησιμοποιούμε μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε και μέχρι στιγμής έχει αποδειχτεί επιτυχημένο ακόμα και στην κινεζική αγορά. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια κοινότητα ανθρώπων που εμπιστεύονται το brand, να αυξήσουμε τους φαν μας στο κανάλι μας στο Υoutube και στο Facebook. Ίσως αργότερα προχωρήσουμε και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram. Tο σίγουρο είναι ότι θεωρούμε τους χρήστες μας τους πιο καλούς μας διαφημιστές.

Θα συνεχίσετε να επικεντρώνεστε αποκλειστικά στα κινητά ή σκέφτεστε να επεκτείνετε τις δραστηριότητές σας και σε άλλα τεχνολογικά προϊόντα, όπως smarthome devices κλπ;

Για την ώρα προτεραιότητά μας παραμένουν τα κινητά και στόχος μας είναι να φέρουμε σε κάθε ελληνικό κατάστημα όλα τα μοντέλα Honor που κυκλοφορούν στο εξωτερικό. Αργότερα μπορεί να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας και σε άλλα προϊόντα όπως wearables, ακουστικά, selfiestickers κ.ά. Έχουμε περιορισμένους πόρους και για αρχή πρέπει να επικεντρωθούμε στα πιο βασικά μας προϊόντα. Ωστόσο για την κοινότητα της Honor σκοπεύουμε να παρουσιάσουμε όλη την γκάμα των τεχνολογικών μας προϊόντων, μαζί και τα περιφερειακά ακόμα κι αν δεν πωλούνται στην Ελλάδα σε Workshops που θα διοργανώσουμε μέσα στο χρόνο.

Η «αρένα» των έξυπνων κινητών τηλεφώνων στην Ελλάδα ξεχωρίζει σίγουρα για τον έντονο ανταγωνισμό. Ποια θα υποδεικνύατε ως τα στρατηγικά σας πλεονεκτήματα σε σχέση με τους άλλους παίκτες ;

Πράγματι πρόκειται για μια ιδιαιτέρως ανταγωνιστική αγορά και υπάρχουν παίκτες που ήδη έχουν παγιώσει την θέση τους εδώ. Το 80% Μάλιστα τα κινητά κάτω από 300 ευρώ καταλαμβάνουν μερίδιο αγοράς άνω του 80% οπότε για να καταφέρεις να επιβιώσεις θα πρέπει σίγουρα να προσφέρεις πολύ καλά προϊόντα, με ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά σε καλή τιμή. Ειδικά στην κατηγορία από 100-150 και 150-200 ευρώ. Με τα κινητά μας καλύπτουμε το παραπάνω τρίπτυχο. Άλλωστε δεν σκοπεύουμε να ξεφύγουμε από την κατηγορία τιμών που κινούμαστε τώρα, η στρατηγική μας προβλέπει τα high end μοντέλα θα κινούνται στην τιμή του Honor 10, ενώ οι άλλες συσκευές θα κυμαίνονται από 150 έως 200 ευρώ. Η ενδιάμεση κατηγορία τιμής δηλαδή από 200-400 δεν αποτελεί προτεραιότητα για την ώρα.

Οπότε να μην περιμένουμε νέες συσκευές στην κατηγορία 200-400 ευρώ;

Όχι στην IFA, αλλά σίγουρα μέχρι το τέλος του χρόνου θα παρουσιάσουμε και συσκευές σε αυτή την κατηγορία.

Σκέφτεστε να σχεδιάσετε προϊόν σε υψηλότερη κατηγορία τιμής από το Honor 10;

Όχι δεν σκεφτόμαστε κάτι τέτοιο μέχρι στιγμής, το Honor 10 είναι η ναυαρχίδα μας.

Μήπως ένας λόγος είναι ότι υπάρχει και η μητρική εταιρεία η Huawei η οποία είναι πολύ δυνατή σε αυτές τις κατηγορίες , για την ακρίβεια σε κάθε κατηγορία χωρίς ωστόσο να διαθέτει κάποιο προϊόν στην κατηγορία των 450-550 ευρώ όπως το Honor 10. Υπάρχει εσωτερικός ανταγωνισμός μεταξύ σας ή προσπαθείτε να εναρμονίζεστε εν μέρει στις διάφορες κατηγορίες τιμής;

Δεν ανταγωνιζόμαστε μεταξύ μας, δηλαδή προσπαθούμε να αποφύγουμε τον άμεσο ανταγωνισμό κι όταν αυτό δεν είναι εφικτό επιδιώκουμε να είναι υγιής. Κατά κάποιο τρόπο προσπαθούμε να εναρμονιζόμαστε στις τιμές.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider