Ξεχωριστή θέση στην καρδιά των Ελλήνων εξακολουθεί να έχει το… τυλιχτό. Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών (το 95%!) τρώει τυλιχτό σουβλάκι σύμφωνα με έρευνα της QED που παρουσιάστηκε στο συνέδριο «Το ψηφιακό ψητοπωλείο» που διοργάνωσε η Megas Yeeros.
Μάλιστα, σχεδόν 1 στους 2 καταναλωτές τρώει τυλιχτό τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, με τους άντρες να εμφανίζονται οι πιο συχνοί πελάτες. Οι νέοι 18-24 ετών είναι οι καλύτεροι πελάτες των σουβλατζίδικων, καθώς οι 7 στους 10 της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας τρώνε σουβλάκι μια φορά την εβδομάδα, ενώ οι υπόλοιποι 3 στους 10 τρώνε μια φορά στις 15 ημέρες.
Σύμφωνα με την έρευνα, όσο αυξάνονται τα χρόνια τόσο ελαττώνεται η συχνότητα επίσκεψης στο σουβλατζίδικο ή παραγγελίας. Μάλιστα απ' την ηλικιακή ομάδα 35 – 44 ετών πλέον οι περισσότεροι καταναλωτές δηλώνουν περιστασιακοί καταναλωτές με τη συχνότητα να κυμαίνεται από 1 φορά στις 15 ημέρες έως και μόλις μια φορά το τρίμηνο.
Σε ό,τι αφορά τις προτιμήσεις. Την πρώτη θέση έχει ο γύρος χοιρινός, ακολουθεί ο γύρος κοτόπουλο και μετά τα καλαμάκια χοιρινό και κοτόπουλο.
Οι περισσότεροι τρώνε τα σουβλάκια σπίτι. Οι 2 στους 3 (66%) δήλωσαν ότι την τελευταία φορά αγόρασαν τυλιχτό μέσω delivery. Το 20% παρέλαβε απ' το κατάστημα και μόλις το 14% έφαγε σουβλάκι στο κατάστημα.
Με ποια κριτήρια επιλέγουν σουβλατζίδικο οι Έλληνες
Οι λόγοι επιλογής του ψητοπωλείου, όπως απάντησαν οι ερωτηθέντες, είναι κατά σειρά:
- Ποιότητα 78%
- Γεύση 55%
- Τιμές 42%
- Καθαριότητα 30%
- Εξυπηρέτηση 28%
Καταλυτικός παράγοντας για τους καταναλωτές είναι σε ποσοστό 46% η ποιότητα. Το 32% συνδυάζει ποιότητα και τιμές και το υπόλοιπο 22% απαντά άλλο κριτήριο.