Με αύξηση καθαρών πωλήσεων της τάξης του 3% έκλεισε τη χρήση του 2018 (1 Δεκεμβρίου 2017 έως 30 Νοεμβρίου 2018) η H&M στην Ελλάδα, ρυθμός πολύ μικρότερος σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Σήμερα το δίκτυο της H&M στην Ελλάδα ανέρχεται στα 35 καταστήματα σε 14 πόλεις της Ελλάδας: Αθήνα, Βέροια, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ρόδο, Βόλο, Ιωάννινα, Ξάνθη, Καλαμάτα, Κομοτηνή, Πάτρα, Κόρινθο και Χανιά.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο πολυεθνικός Όμιλος, ο οποίος έχει συμπληρώσει 10 χρόνια παρουσίας στην χώρα μας, οι καθαρές πωλήσεις στην Ελλάδα ανήλθαν σε 1,718 δισ. σουηδικές κορόνες ή περίπου 165,6 εκατ. ευρώ, ενώ στη χρήση
του 2017 είχαν ανέλθει σε 1,576 δισ. σουηδικές κορόνες ή 153,25 εκατ. ευρώ.
Όσον αφορά την Κύπρο, την ευθύνη της οποίας διατηρεί, επίσης, η ελληνική θυγατρική, οι καθαρές πωλήσεις του μοναδικού μέχρι στιγμής καταστήματος της αλυσίδας στη χώρα γνώρισαν κάμψη 7% (ή 1% σε σουηδικές κορόνες), καθώς στην εν λόγω χρήση ανήλθαν σε 79 εκατ. σουηδικές κορόνες (7,6 εκατ. ευρώ) από 80 εκατ. σουηδικές κορόνες (7,7 εκατ. ευρώ) στην προηγούμενη.
Τέλος, στη Βουλγαρία, που επίσης ανήκει στην περιοχή ευθύνης της ελληνικής θυγατρικής και λειτουργούν 21 καταστήματα H&M, οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν σε 635 εκατ. σουηδικές κορόνες (61,2 εκατ ευρώ), καταγράφοντας άνοδο 9%.