«Τέλος» στις διαφημίσεις του Netflix βάζει η Disney και εξαφανίζει όλες τις αναφορές στην ανταγωνιστική online streaming πλατφόρμα, ενόψει της κυκλοφορίας της Disney+ στις 12 Νοεμβρίου στις ΗΠΑ.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το TheRichest, η Disney απομάκρυνε όλες τις αναφορές στο Netflix, από όλες τις πλατφόρμες της, εκτός από το ESPN.
Μάλιστα, όπως αναφέρεται στο άρθρο, το Netflix έχει 137 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως, περισσότερους από το Amazon Prime και HBO Now και η Disney δεν είναι διατεθειμένη να το προωθήσει ούτε μία μέρα παραπάνω.
Aν σκεφτεί κανείς το πόσες πλατφόρμες ανήκουν στην Disney, τότε καταλαβαίνει ότι το «πλήγμα» δεν είναι αμελητέο.