Σούπερ μάρκετ: Πάνω από 1 δισ. ευρώ ο τζίρος την περίοδο του κορονοϊού

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Σούπερ μάρκετ: Πάνω από 1 δισ. ευρώ ο τζίρος την περίοδο του κορονοϊού
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας IRI, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ εμφανίζουν αύξηση εσόδων 30,7% και συνολικό τζίρο 1,36 δισ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι.

Πάνω από 1 δισ. ευρώ τζίρο έκαναν τα σούπερ μάρκετ στη χώρα μας την περίοδο από 24 Φεβρουαρίου έως 12 Απριλίου, σε διάστημα δηλαδή επτά εβδομάδων από την εμφάνιση του πρώτου κρούσματος κορονοϊού στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας IRI, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ εμφανίζουν αύξηση εσόδων 30,7% και συνολικό τζίρο 1,36 δισ. ευρώ στις ταχυκίνητες κατηγορίες αγαθών, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι.

Την εβδομάδα που τελειώνει στις 12 Απριλίου, η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή φτάνει το 35,2%.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, την συγκεκριμένη εβδομάδα οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθαν σε 152,1 εκατ. ευρώ έναντι 112,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή.

Σημειώνεται ότι στις 340 κατηγορίες προϊόντων, 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 34,1%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (35,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 24,1%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 65,2%).

Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος εμφανίζει άνοδο 629,9%, ο αθλητικός εξοπλισμός (341,7% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 336,9%, κόλλες βαριάς χρήσης με αύξηση 329,9% και εξοπλισμός ζαχαροπλαστικής με αύξηση 290,6%

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider