Δραματική μείωση του τζίρου των επιχειρήσεων ενημέρωσης και επικοινωνίας στο lockdown

Θανάσης Κουκάκης
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Δραματική μείωση του τζίρου των επιχειρήσεων ενημέρωσης και επικοινωνίας στο lockdown
Ο κύκλος εργασιών περιλαμβάνει τα συνολικά ποσά που τιμολογήθηκαν από τις επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια της περιόδου του lockdown.

Καθίζηση υπέστη κατά τη διάρκεια του lockdown ο τζίρος των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών, βίντεο και τηλεοπτικών προγραμμάτων, ηχογραφήσεων και μουσικών εκδόσεων, αλλά και ο τζίρος των επιχειρήσεων στο χώρο του προγραμματισμού και της παραγωγής ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών.

Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοίνωσε σήμερα τα στοιχεία για τους δείκτες κύκλου εργασιών στον τομέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας για το δεύτερο τρίμηνο 2020.

Σκοπός των εν λόγω δεικτών είναι η μέτρηση της δραστηριότητας στον τομέα ενημέρωσης και επικοινωνίας, σε όρους αξίας. Ο κύκλος εργασιών περιλαμβάνει τα συνολικά ποσά που τιμολογήθηκαν από τις επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια της περιόδου αναφοράς, και τα οποία αντιστοιχούν σε πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών που παρασχέθηκαν σε τρίτους. Συνυπολογίζονται πρόσθετα τυχόν επιδοτήσεις προϊόντων και υπηρεσιών. Ο κύκλος εργασιών δεν περιλαμβάνει τον ΦΠΑ και παρόμοιους εκπεστέους φόρους που συνδέονται άμεσα με τον κύκλο εργασιών, καθώς και όλα τα τέλη και τους φόρους επί των αγαθών ή των υπηρεσιών που τιμολογήθηκαν από την επιχείρηση. Επίσης, δεν περιλαμβάνει τα λοιπά έσοδα εκμετάλλευσης, τα χρηματοοικονομικά έσοδα και τα έκτακτα έσοδα της επιχείρησης.

Ειδικότερα:

- Ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στην «Παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών, βίντεο και τηλεοπτικών προγραμμάτων, ηχογραφήσεων και μουσικών εκδόσεων, κλάδος 59» του δεύτερου τριμήνου 2020, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του δεύτερου τριμήνου 2019, παρουσίασε μείωση 39,9%, έναντι μείωσης 3,6% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου του έτους 2019 προς το 2018.

- Ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στις «Δραστηριότητες προγραμματισμού και ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών, κλάδος 60» του δεύτερου τριμήνου 2020, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του δεύτερου τριμήνου 2019, παρουσίασε μείωση 10,9%, έναντι αύξησης 2,5% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου του έτους 2019 προς το 2018.

Διαβάστε επίσης:

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider