Περίπου τρεις μήνες παρουσίας μετρούν πλέον στην ελληνική αγορά τα προϊόντα της Costa Coffee με το πλάνο ανάπτυξης του brand να βρίσκεται σε εξέλιξη.
Στόχος άλλωστε για τα Costa Coffee τα όποια λάνσαρε στην Ελλάδα η Coca Cola 3E, όπως είχε τεθεί κατά την παρουσίαση των προϊόντων τον περασμένο Ιούλιο, είναι σε βάθος διετίας η εταιρεία να έχει διψήφιο μερίδιο αγοράς καθώς και συνεργασία με 1.500 ανεξάρτητους συνεργάτες την επόμενη τριετία.
Αυτή τη στιγμή τα Costa Coffee είναι διαθέσιμα στην πλειοψηφία των καταστημάτων του οργανωμένου λιανεμπορίου με 5 διαφορετικούς κωδικούς αλεσμένου espresso.
Κύκλοι της εταιρείας κάνουν λόγο για ένα πολύ ικανοποιητικό ξεκίνημα σημειώνοντας στο insider.gr ότι η ανταπόκριση των καταναλωτών είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική, ενώ ειδικά σε περιόδους προώθησης έχουν σημειώσει μέχρι και 7% μερίδιο μέσα σε συγκεκριμένες αλυσίδες δραστηριοποίησης. Παράλληλα στον κλάδο της καφεστίασης, όπως επισημαίνουν, έχει σχηματιστεί ήδη ένα δυνατό δίκτυο συνεργατών που θα καλύπτει τις ανάγκες της αγοράς για το σύνολο σχεδόν της χώρας.
Kάψουλες espresso στα σούπερ μάρκετ μέσα στον Οκτώβριο
Μέσα στον Οκτώβριο άλλωστε αναμένεται να «μπουν» στα ράφια των σούπερ μάρκετ και οι συσκευασίες καφέ espresso σε κάψουλες της Costa Coffee, οι οποίες θα είναι συμβατές με μηχανές Nespresso, με 7 διαφορετικούς κωδικούς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια η κατηγορία της κάψουλας espresso καταγράφει σημαντική ανάπτυξη, ενώ με βάση στοιχεία από εταιρείες μέτρησης των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ προέκυπτε ήδη από το 2018 μια αύξηση του τζίρου που έφτανε το 20%. Στη «μάχη» της κάψουλες μάλιστα μπαίνουν όλο και περισσότεροι νέοι παίκτες, καθώς πέρα από τις παραδοσιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα προϊόντα καφέ, ακόμη και αλυσίδες εστίασης λανσάρουν τις δικές τους κάψουλες οι οποίες είναι διαθέσιμες στα καταστήματά τους.
Eκτός όμως από τα νέα προϊόντα που θα είναι διαθέσιμα στα σούπερ μάρκετ, τα Costa Coffee έχουν ήδη αρχίσει να έχουν παρουσία σε καταστήματα καφεστίασης στην Αττική ενώ στις επόμενες εβδομάδες θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας.
Υπενθυμίζεται τέλος ότι η συνολική αγορά καφέ στην Ελλάδα υπολογίζεται στο 1 δισ. ευρώ με το 60% να αφορά στην κατανάλωση εκτός σπιτιού και το 40% εντός σπιτιού και χώρων εργασίας.